«Από τις 23 Απριλίου 1884 που ξεκίνησε η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου, αύριο (σ.σ. σήμερα) 12 Νοεμβρίου, θα κλείσει και δε θα λειτουργεί», δήλωσε φορτισμένος ο μέχρι χθες κεντρικός σταθμάρχης του Βόλου Γιώργος Αποστολέρης, έπειτα από έγγραφο που εστάλη στον ΟΣΕ Βόλου.
«Είναι μια δολοφονία όλο αυτό. Ενημερωθήκαμε σήμερα (σ.σ. χθες) το μεσημέρι με έγγραφο ότι, αύριο (σ.σ. σήμερα) πρέπει να παρουσιαστούμε στη Λάρισα», δήλωσε ο κ. Αποστολέρης, ενώ πρόσθεσε πως «κλείνουν τον ιστορικό σταθμό του Βόλου που δεν έκλεισε ούτε στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ούτε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ούτε στην Δικτατορία» και διερωτήθηκε «σε ποια ευρωπαϊκή χώρα υπάρχει αυτή η φιλοσοφία;»
Επισημαίνεται πως στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, απασχολούνται πέντε άτομα, εκ των οποίων τέσσερις σταθμάρχες κι ένας κλειδούχος, όλοι σε ηλικία συνταξιοδότησης.
Τι λέει το έγγραφο
Σύμφωνα με το e-thessalia.gr, xθες Πέμπτη, ενημερώθηκε η 4η Επιθεώρηση Κυκλοφορίας ΟΣΕ Βόλου, με έγγραφο που υπογράφεται από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Σπύρο Πατέρα, ότι «λόγω απασχόλησης αυξημένου αριθμού προσωπικού κυκλοφορίας για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών της Σ717 ΕΡΓΟΣΕ και της στενότητας διάθεσής του, παύει προσωρινά η στελέχωση του ΣΣ Βόλου με εφαρμογή από 12/11 και μέχρι νεωτέρας. Η κυκλοφορία των επιβατικών αμαξοστοιχιών Λάρισας – Βόλου και αντ. θα εκτελείται με εφαρμογή της παρ. 983.1 του αρ. 98 του Μέρους Β’ του ΓΚΚ, δηλαδή με επίδοση από τον ΣΣ Λάρισας Υπόδ. Αρ. 1001 προς τις αμαξοστοιχίες, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην ανωτέρω παράγραφο του ΓΚΚ. Στην περίπτωση που περιττή αμαξοστοιχία σταθμεύσει μετά την αναχώρησή της από τις αποβάθρες του ΣΣ Βόλου προκειμένου να τροφοδοτηθεί με καύσιμα, απαιτείται πριν τη συνέχιση της πορείας της χειρισμός του κομβίου αποκλεισμού της ΙΔ των οδών Ζάχου / Αλαμάνας (ΧΣ60+500 Λ-Β) από το πλήρωμα της αμαξοστοιχίας. Το προσωπικό που στελέχωνε τον ΣΣ Βόλου τίθεται μέχρι νεωτέρας στη διάθεση του Τμ. Επιθ. Λάρισας».
Τι θα συμβεί με τα δρομολόγια
Όσον αφορά στα δρομολόγια, αυτά θα συνεχίσουν να εκτελούνται, με την εκτέλεσή τους, ωστόσο, να κρίνεται επισφαλής.
Σύμφωνα με τον κ. Αποστολέρη, «ο σταθμάρχης είναι αυτός που βάζει σε λειτουργία τις ισόπεδες διαβάσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε επτά αναχωρήσεις από Βόλο για Λάρισα κι αντίστοιχα επτά από Λάρισα για Βόλο. Αποφάσισαν να μεταφέρουν έμπειρο προσωπικό με εμπειρία 40 χρόνων στη Λάρισα. Είναι κάτι που πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω. Η ΕΡΓΟΣΕ πιέζεται για ένα έργο κι όλο αυτό είναι μια ουτοπία».