Μπορεί να μην καταγράφεται σαφώς πότε προβλέπεται να ολοκληρωθούν τα έργα για το Μετρό, αλλά η προοπτική είναι σημαντική. Και για την ΑΕΚ! Πώς;
Δεν ξέρουμε αν ο Κωνσταντίνος Κοτσάτος είχε πληροφορηθεί από τον… Μιχάλη Χρυσοχοϊδη το γεγονός πριν μιλήσει τις προάλλες για το ενδεχόμενο να μετακομίσει η ΑΕΚ στο (πρώην) Ολυμπιακό Κλειστό του Γαλατσίου. Ξέρουμε, όμως, ότι πλέον οι διοικούντες την Ερασιτεχνική ΑΕΚ πρέπει να “τρέξουν” τις διαδικασίες από τη στιγμή, που η περιοχή θα αποκτήσει και Μετρό στο ύψος του Άλσους Βεϊκου.
Πλησίον των εγκαταστάσεων δηλαδή. Ενώ θα υπάρχει και σύνδεση με Περισσό, ήτοι με την “Αγιά Σοφιά” της Νέας Φιλαδέλφειας. Κάτι, που ασφαλώς θα γοητεύσει τους οπαδούς της.
Ο κ. Κοτσάτος είχε αποκαλύψει ότι πρόθεσή του είναι η επιστροφή της ομάδας μπάσκετ στο Κλειστό του Γαλατσίου, με την προοπτική να στεγαστούν εκεί και τα υπόλοιπα Τμήματα. Το Κλειστό του Γαλατσίου, που θέλει δουλειά για να ξαναγίνει “γήπεδο προδιαγραφών” αποτελεί μία “μπλεγμένη ιστορία“, βέβαια, καθώς αποτελούσε (ή αποτελεί ακόμα) ιδιοκτησία Κοινοπραξίας, αλλά προφανώς οι “κιτρινόμαυροι” γνωρίζουν πολλά περισσότερα.
Τι ακριβώς αναφέρει το news247.gr:
“Τη χρηματοδότηση τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό, που θα εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου έως και τον Ευαγγελισμό, με ένα δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, εξετάζει ο πρόεδρός της Βέρνερ Χόγιερ.
Στη χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδη συζητήθηκε η ανάγκη να ξεκινήσει το έργο εντός του 2014, με τη δημιουργία εννέα σταθμών.
Σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς της “Αττικό Μετρό” οι επεκτάσεις που αναμένεται να προωθηθούν μετά την κατασκευή του τμήματος Άλσος Βεΐκου – Ευαγγελισμός είναι οι εξής:
Ευαγγελισμός – Φάρος Ψυχικού και Φάρος Ψυχικού – Μαρούσι: Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο τμήμα της γραμμής 4, καθώς περιλαμβάνει 10 σταθμούς και 10 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής. Θεωρητικά θα δημοπρατηθεί μετά το 2015.
Άλσος Βεΐκου – Περισσός: Είναι μία σημαντική επέκταση πιθανότατα με 2 σταθμούς που θα ενώσει τη Γραμμή 4 με τη Γραμμή 1 του Μετρό στον σταθμό Περισσός, δίνοντας πολλαπλές δυνατότητες μετακίνησης στους επιβάτες.
Μαρούσι – Εθνική Οδός: Η επέκταση εντάσσεται μάλλον στη Γ’ φάση των επεκτάσεων, καθώς για να ξεκινήσει πρέπει να έχει -έστω- μπει σε τροχιά η κατασκευή της γραμμής μέχρι το Μαρούσι. Η επέκταση αυτή θα περιλαμβάνει τρεις σταθμούς, ενώ θα φτάσει στην Εθνική Οδό, περνώντας από τις περιοχές Πεύκης και Λυκόβρυσης“.