Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός μάς έχει συνηθίσει σε… καινοτομίες όσον αφορά το marketing και αυτό συνεχίζει να κάνει. Μετά την επέκταση στην αγορά της Κίνας και την “Ημέρα Φιλάθλου“, ακόμα μία πρωτοποριακή κίνηση έγινε από τους “πράσινους”. Αυτή τη φορά σχετικά με τη διαφήμιση των υποστηρικτών της, στο ΟΑΚΑ.
Το “τριφύλλι” έκανε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με τους υπόλοιπους ευρωπαϊκούς συλλόγους, φέρνοντας στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων το σύστημα DiDimon. Τί είναι αυτό; Οθόνες που βρίσκονται πίσω από τις μπασκέτες και προβάλλουν μηνύματα των χορηγών της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
Ένα σύστημα διαφήμισης που δεν έχει άλλος σύλλογος στη “γηραιά ήπειρο”. Προς το παρόν τουλάχιστον, αφού δεν αποκλείεται να… ακολουθήσουν το παράδειγμα των “πρασίνων”.