Αγγίζει τα όρια της αλητείας η σιωπηρή και δίχως προφανή αιτία τιμωρία τού Χρυσόστομου Σχινά. Αν κι επισήμως δεν έχει ειπωθεί κάτι, κυκλοφορεί πως “κατηγορείται”επειδή πήρε μαζί του, σε εκτός Αθηνών παιχνίδι, τον γιο του“. Αν ισχύει αυτό, τότε μιλάμε για την πιο άθλια απόφαση των “ταγών” της διαιτησίας.
Κατ’ αρχάς να σημειώσουμε ότι στο παρελθόν κι άλλοι διαιτητές, όπως ο Σπύρος Γκόντας και ο Τάσος Πηλοΐδης, έχουν πάρει μαζί τους τα παιδιά τους, χωρίς την παραμικρή συνέπεια. Κι αλήθεια, είναι κακό ένας πατέρας να έχει μαζί τον γιο του (ή την κόρη του), όταν πηγαίνει να διευθύνει έναν αγώνα;
Ως γενική αρχή δεν θέλουμε να γεμίζουν τα γήπεδα με παιδιά, δεν θέλουμε να μπολιάσουμε τα παιδιά μας με το… μπασκετικό μικρόβιο; Εκτός κι αν στον γενικό κανόνα, υπάρχει εξαίρεση, οπότε έπρεπε να σημειώσουμε: “Θέλουμε όλα τα παιδιά στο γήπεδο, εκτός από τα παιδιά των διαιτητών“.
Αγγίζει τα όρια της αθλιότητας το γεγονός ότι στην ΚΕΔ/ΕΟΚ, που φέρεται να πήρε αυτήν τη θέση, μέλος είναι ο Στέλιος Συμεωνίδης, του οποίου ο γιος είναι ήδη διαιτητής! Ο ένας, δηλαδή, μπορεί να ορίζει -ενίοτε και να κρίνει- τον γιο του, ενώ ο άλλος δεν δικαιούται καν να τον έχει μαζί του στο γήπεδο;
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι τα ίδια μέλη που τιμώρησαν (;) τον Σχινά, εναντιώνονται στο “ασυμβίβαστο“, που προτείνει ο νομοθέτης για τα μέλη των επιτροπών, που ταυτόχρονα είναι γονείς διαιτητών.
Αφήνω για το τέλος το σημαντικότερο. Όλοι γνωρίζουν την οικογενειακή κατάσταση του διεθνή διαιτητή. Δεν θα προχωρήσω σε λεπτομέρειες, γιατί δεν μου επιτρέπεται να τη δημοσιοποιήσω (όχι χωρίς την άδεια του). Ως εκ τούτου όφειλαν να είναι διπλά ευαίσθητοι. Και ως διαιτητές, και ως γονείς. Είναι, όμως, απλά εκτελεστικά όργανα, που μετατρέπονται σε δικαστές, επειδή ο Σχινάς μετείχε (κι αυτό είναι το μόνο του “σφάλμα“) στη νομοπαρασκευαστική επιτροπή.
Ναι, αυτήν την επιτροπή, που στέλνει στο σπίτι του τον υπερήλικα κύριο “δεν ασχολούμαι με τη διαιτησία“, ο οποίος όμως χωρίς να ασχολείται τη χρησιμοποιεί ως όπλο. Πώς γίνεται αυτό; Ρωτήστε όσους κατά καιρούς έχουν νιώσει την ισοπολιτεία και ισονομία.