Ο Ολυμπιακός κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο διαγωνισμό Devotion Marketing Awards ανάμεσα σε 64 ευρωπαϊκές ομάδες, βελτιώνοντας τη θέση του σε σχέση με πέρυσι (3ος). Την κορυφή κατέκτησε η Άλμπα Βερολίνου και την τριάδα συμπλήρωσε η Σάσκι Βασκόνια.
Ο Ολυμπιακός βραβεύτηκε για το loyalty πρόγραμμα που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς με το λανσάρισμα της Olympiacos BC World MasterCard, μέσα απ;o το οποίο συνδυάζεται η εμπορική ανάπτυξη της ομάδας, η καθημερινή σύνδεση των φιλάθλων με την ομάδα οι οποίοι μπορούν να απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες, η εμπλοκή στο πρόγραμμα και άλλων χορηγών και συνεργατών της ομάδας και η ανάπτυξη ενός ιδιαίτερου και καινοτόμου προγράμματος πιστότητας με πολύ μεγάλη προοπτική για τα ερχόμενα χρόνια.
Ο Εμπορικός Διεθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης, δήλωσε χαρούμενος για τη συνεχή παρουσία του Ολυμπιακού ανάμεσα στους κορυφαίους και σε αυτόν τον τομέα και σημείωσε πως η ίδια στρατηγική θα ακολουθηθεί και στα επόμενα χρόνια:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την βράβευση αυτοί καθώς και για το γεγονός οτι τα τελευταία 3 χρόνια είμαστε στις κορυφαίες ομάδες της Euroleague και εκτός παρκέ, σε θέματα marketing και εμπορικής ανάπτυξης. Το πρόγραμμα για το οποίο βραβευτήκαμε, ανάμεσα σε άλλα, αποτελεί για εμάς προτεραιότητα για τα ερχόμενα έτη καθώς η Olympiacos BC MasterCard θα είναι το απόλυτο εργαλείο για όλους τους φιλάθλους μας με ιδιαίτερα προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες. Συγχαρητήρια σε όλα τα στελέχη της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για την υπέροχη και ομαδική δουλειά”.