Είναι στιγμές που προσπαθούμε να καταλάβουμε τους παράγοντες των ομάδων και τον τρόπο που σκέφτονται, αλλά δεν τα καταφέρνουμε. Για παράδειγμα, ο Παναθηναϊκός ήταν πρωτοπόρος, είχε δημιουργήσει μια νέα ιδέα διαφημιστικού χώρου, την οποία αντέγραψε η Ευρωλίγκα κι αίφνης αποφάσισε -στο τελευταίο παιχνίδι- να αντικαταστήσει το δικό του (εμφανώς καλύτερο) μηχάνημα, με αυτό της Ευρωλίγκας.
Μας κάνει εντύπωση πως αντικατέστησε ένα καλύτερο σύστημα (αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία να διαφημίζει -εν προκειμένω- την εταιρία “Advance“) από ένα υποδεέστερο, παρότι δεν είχε συμβατική υποχρέωση, καθώς στα “by laws” της Ευρωλίγκας αναφέρεται ότι μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν και φέτος. Απλά ήταν υποχρεωμένος (όπως όλοι) να παίζει τέσσερις χορηγούς (δύο δικούς του και δύο της διοργανώτριας αρχής).
Οι “πράσινοι” είχαν πρωτοπορήσει πριν δύο χρόνια με ένα σύστημα κατά πολλούς καλύτερο ακόμα και από αυτό του ΝΒΑ (!) και φέτος “υποχρεώθηκαν” (;) να το αλλάξουν. Μόνο που ο Παναθηναϊκός Superfoods πρέπει να είναι leader και όχι να ακολουθεί, πόσο μάλλον όταν αυτό που χρησιμοποιεί είναι καλύτερο, ενώ το νέο δεν καλύπτει καν τις προδιαγραφές του ΕΣΑΚΕ!
Αφήσαμε για το τέλος κάτι, που δεν έχει εμπορική αξία, αλλά ίσως έχει μεγαλύτερη σημασία: Δεν στηρίχθηκε (και από τις δύο ελληνικές ομάδες της Ευρωλίγκας) μια ελληνική εταιρία, προς όφελος μας ισπανικής…