Αυτό μπορεί, αυτό παίζει ο Παναθηναϊκός.
«Λαβωμένος», με έναν (όλο κι όλο) σέντερ, που πηγαινοέρχεται ασκόπως στο παρκέ, δίχως ιδέες και συνοχή, ο Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να παλέψει περισσότερο απέναντι στη Μονακό. Το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι σε σχέση με προηγούμενα παιχνίδια είναι βελτιωμένος, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους Μονεγάσκους να επικρατήσουν με 84-70.
Ο Πονίτκα ήταν αυτός που έσυρε πρώτος τον χορό, αν και με το που μπήκαν οι ομάδες στο παρκέ, φάνηκε ότι δεν θα ήταν η βραδιά του Παπαγιάννη. Ο μοναδικός σέντερ των «πρασίνων» έκανε το πρώτο φάουλ του στα 14’’, έμεινε για 13.18” μέσα, όπου εκτός του φάουλ πήρε κι ένα ριμπάουντ. Τσάμπα κόπος, δηλαδή. Ο Παναθηναϊκός επέλεξε το περιφερειακό παιχνίδι.
Με 11 πόντους τού Πονίτκα ο Παναθηναϊκός έμεινε κοντά στο πρώτο δεκάλεπτο (21-17). Η Μονακό «σημάδεψε» το «ματς απ» του Λόιντ με τον Τόμας κι ανέβηκε στο 31-22, όμως όσο έμπαιναν τα τρίποντα, οι «πράσινοι» ήταν κοντά. Βρέθηκαν να χάνουν με 42-30 και με 2/2 τρίποντα πήγαν στ’ αποδυτήρια με ανεκτή διαφορά (42-36).
Ισοφάρισε, αλλά λύγισε
Όπως τέλειωσε το ημίχρονο, ξεκίνησε η τρίτη περίοδος. Με τρίποντο των φιλοξενούμενων το σκορ έγινε 42-39, ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε σε 46-46, με τον Μπέικον να εμφανίζεται στο γήπεδο. Ο Αμερικάνος ήταν τραγικός σε όλο το ματς, εκτός από ένα διάστημα τεσσάρων λεπτών στο ξεκίνημα του τρίτου δεκαλέπτου, όταν και πέτυχε 10 μαζεμένους πόντους. Αυτό ήταν όλο…
Ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε εκ νέου σε 51-51, με τον Πονίτκα να αστοχεί σε μία βολή και να αποτυχαίνει να δώσει το προβάδισμα στην ομάδα του. Εκεί που είπαμε ότι υπάρχει πιθανότητα, ήρθε η κατάρρευση. Η Μονακό προηγήθηκε με 57-51, έκλεισε την περίοδο με 64-57 κι άφησε στο τέταρτο δεκάλεπτο τους «πράσινους» άποντους για 4.44’’.
Με το σκορ στο 71-59 δεν υπήρχε γυρισμός. Η διαφορά πήγε και στους 20 πόντους (79-59), τα υπόλοιπα ήταν διαδικαστικού χαρακτήρα. Ο Ντιαλό θύμισε (και) με την αποψινή του εμφάνιση το λάθος των «πρασίνων». Ο Μπέικον είναι αλλού γι’ αλλού, ο Ουίλιαμς ξενερωμένος, ο Γκριγκόνις επηρεάστηκε από τα πολλά φάουλ, ο Παπαγιάννης περιφέρεται ασκόπως.
Τα δεκάλεπτα: 21-17, 42-36, 64-57, 84-70.