«Τέτοιες ενέργειες δεν μπορεί και δεν γίνονται ανεκτές», δηλώνει στα Dnews, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος ο οποίος νωρίτερα είχε σχετική συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών.
«Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να το κάνουν, ούτε να παρεμβαίνουν στο τιμολόγιο, από τη στιγμή μάλιστα που δεν διαθέτουν καν ΑΦΜ στην Ελλάδα. Δυστυχώς το υπουργείο κωφεύει κι ο κόσμος θα επιβαρυνθεί με επιπλέον κόστη ακόμη και για μια τέτοια εφαρμογή» συνεχίζει ο κ. Λυμπερόπουλος.
Ζητεί δε από τους συναδέλφους του και το επιβατικό κοινό να ακυρώσουν στην πράξη αυτή την «τροποποίηση της εμπορικής πολιτικής», δηλαδή να χρησιμοποιούν αδιαμεσολάβητα το ταξί ή μέσω των εταιριών ράδιο -ταξί.
Η ΒΕΑΤ υποστηρίζει πως «στόχος της είναι να προσελκύσει περισσότερους οδηγούς ταξί και να τους δώσει οικονομικό κίνητρο, καθώς τους τελευταίους μήνες οι χρήστες παραπονούνται ότι καθυστερούν πολύ για να βρουν όχημα».
Η τιμή του diesel κίνησης επηρεάζει και τα ταξί
Όσον δε για το έτερο ακανθώδες ζήτημα της τιμής του diesel κίνησης, επισημαίνει πως «ενώ έχουν επιδοτηθεί γενναία οι ακτοπλοϊκές εταιρίες και οι αγρότες, για τους ταξιτζήδες δεν έχει συμβεί το παραμικρό». Το θέμα συζητήθηκε στη σημερινή συνάντηση ωστόσο δεν υπήρξαν συγκεκριμένες κυβερνητικές δεσμεύσεις.
Όπως δήλωσε πρόσφατα ο πρωθυπουργός, την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθούν πρόσθετες παρεμβάσεις επιδότησης στα καύσιμα, χωρίς περαιτέρω επεξηγήσεις.
Το Σωματείο των αυτοκινητιστών από την πλευρά του, προαναγγέλλει δυναμικές κινητοποιήσεις αν δεν επιδοτηθεί αναλόγως η τιμή του πετρελαίου και στον δικό τους κλάδο.