Από την πρώτη στιγμή ξεκαθαρίσαμε πως δεν δίνουμε «λευκή επιταγή» σε κανέναν. Ξεκαθαρίσαμε πως δεν στήνουμε κανέναν στον τοίχο. Θα χειροκροτούμε τις σωστές κινήσεις, θα στεκόμαστε κριτικά απέναντι στις λανθασμένες. Αυτή τη φορά, ο Βαγγέλης Λιόλιος αξίζει τα μπράβο και το χειροκρότημά μας, καθώς έθεσε ψηλά τον πήχη.
Έχετε παρατηρήσει ότι συχνά πυκνά ο κ. Λιόλιος συναντιέται με τον Ανδρέα Ζαγκλή. Δεν είναι μόνο… εθιμοτυπικές οι επαφές τους. Ο πρόεδρος της ΕΟΚ ετοιμάζει με μεθοδικότητα την πρόταση για τη φιλοξενία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του 2027!
Το δόγμα του είναι πως οι μεγάλες διοργανώσεις θα αυξήσουν το ενδιαφέρον του κόσμου για το άθλημα. Το Παγκόσμιο είναι η κορυφαία διοργάνωση κι η χώρα μας θα θέσει υποψηφιότητα.
«Πράσινο φως» από Αυγενάκη
Προδήλως δεν είναι μόνο θέμα της ΕΟΚ. Ο κ. Λιόλιος, πριν ενημερώσει τους άμεσους συνεργάτες του για τις προθέσεις του, πήρε το «ΟΚ» από τον Λευτέρη Αυγενάκη. Ο Υφυπουργός Αθλητισμού είναι θετικός στο ενδεχόμενο ανάληψης της διοργάνωσης. Βεβαίως, θα χρειαστούν πολλά βήματα, πριν καν φτάσουμε στη διεκδίκηση.
Στην ΕΟΚ κινούνται σε δύο άξονες: Από τη μια ο κ. Λιόλιος περιμένει από τον Ανδρέα Ζαγκλή να του… κλείσει το μάτι, για να ξεκινήσει επισήμως η δημιουργία του φακέλου υποψηφιότητας. Από την άλλη το οικονομικό επιτελείο ετοιμάζει το business plan, προκειμένου να είναι βιώσιμη μια τέτοια πρόταση.
Υπάρχει γόνιμο έδαφος
Η χρηματοδότηση είναι το βασικό ζητούμενο. Ο κ. Λιόλιος θεωρεί ότι υπάρχουν οι δυνατότητες, καθώς υπάρχουν εταιρίες έτοιμες να συνδράμουν. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των στοιχηματικών εταιριών είναι σημείο αναφοράς για την ΕΟΚ. Είναι βέβαιο πως κάποια εκ των εταιριών θα μπει δυνατά στο παιχνίδι της διεκδίκησης του Παγκοσμίου, ως «χρυσός χορηγός».
Από εκεί και πέρα κι η Πολιτεία θα συνδράμει. Εξίσου σημαντικό με την ενδεχόμενη υποψηφιότητα είναι η ενεργοποίηση του τμήματος μάρκετινγκ. Ο κ. Λιόλιος προβάλλει έναν τεχνοκρατικό τρόπο διοίκησης, παρότι ο ίδιος δεν είναι τεχνοκράτης. Γνωρίζει, όμως, ότι με τεχνοκρατικό μηχανισμό μπορεί η ΕΟΚ να βγει από τα αδιέξοδα.
Το μάρκετινγκ είναι κεντρικό σημείο της σύγχρονης πολιτικής της ΕΟΚ κι αυτό θα αναδειχθεί, μέσω της συγκεκριμένης διεκδίκησης. Από μόνη της η σκέψη της υποψηφιότητας είναι θετική κι από μας ένα μεγάλο μπράβο στη νέα διοίκηση…