Όπως γράφουν τα dikaiologitika.gr, έξι στους δέκα καταναλωτές σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές τη φετινή Black Friday 2021, η οποία είναι την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου.
Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Picodi προκύπτει ότι ένα σημαντικό τμήμα των καταναλωτών στην Ελλάδα είναι φέτος συγκρατημένο σε ό,τι αφορά τη Black Friday, με αρκετούς (41%) να ζητούν μεγαλύτερες εκπτώσεις.
Από την ίδια έρευνα, όμως, προκύπτει και το top-10 των προϊόντων τα οποία στοχεύουν να αγοράσουν κατά τη φετινή Black Friday οι καταναλωτές στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την Picodi, οι 10 κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων που… καλοβλέπουν οι καταναλωτές για τη Black Friday είναι οι εξής:
- ρούχα 61%
- ηλεκτρονικές συσκευές 59%
- καλλυντικά / αρώματα 39%
- εσώρουχα 16%
- αθλητικά αξεσουάρ 16%
- είδη παντοπωλείου 13%
- έπιπλα εσωτερικού χώρου 10%
- ταξίδια/διακοπές 10%
- βιβλία 6%
- παιδικά είδη 6%
Οι εταιρείες που θα συμμετέχουν στη διάλυση τιμών
Public
Media Markt
e-shop
e-gadget
electrostore24
ebnb
sugarfree
pinkwoman
migato
voi&noi
ziczac
dp…am
Hanger
Fullah Sugar
Zackret
Koolfly
Factory Outlet
Delikaris
Cosmos Sports
Funky Budhha
Celestino
Brand Galaxy
alter shop
Φθινοπωρινές εκπτώσεις
Ξεκίνησαν από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021, με τους καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα να προβούν σε αγορές προϊόντων σε μειωμένες τιμές, με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις να διαρκούν έως τις 15 Νοεμβρίου 2021.
Για ακόμα δύο Κυριακές μέχρι το τέλος του χρόνου, τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά.
Πιο συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες που τα μαγαζιά θα είναι ανοιχτά είναι οι εξής:
- Την Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2021
- Την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021
- Την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021
Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και των υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
Συστάσεις προς τους καταναλωτές για Black Friday και εκπτώσεις
«H Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος προτείνει στους καταναλωτές:
Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.
Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή ιδιαίτερη στις προσφορές, στις οποίες αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, διότι σε περίπτωση υπαναχώρησης, δεν υπάρχει η δυνατότητα της αλλαγής.
Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη».