Ανακοινώσεις, φωνές, διαμαρτυρίες και στο βάθος υπακοή και πίστη από την ΑΕΚ στο σύστημα Βασιλακόπουλου. Το απόλυτο θέατρο του παραλόγου. Γράφει ο Γιώργος Κογκαλίδης
Αντιγράφω από το Wikipedia: «… το Θέατρο του Παραλόγου θεωρείται πως κατάγεται από τον Ντανταϊσμό, α-νόητη ποίηση και αβάν-γκαρντ τέχνη των δεκαετιών του 1920 και 1930. Ωστόσο, το είδος αυτό του θεάτρου κατάφερε να γίνει δημοφιλές, αφού ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος τόνισε την αβεβαιότητα και επισφαλή θέση της ανθρώπινης ζωής. Η έκφραση Θέατρο του Παραλόγου έχει γίνει στόχος κριτικής από μερικούς συγγραφείς, και έτσι συναντάμε και τους όρους «Αντι-Θέατρο» και «Νέο Θέατρο». Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το μπάσκετ, την ΑΕΚ, τον ΠΑΟΚ, τον Παναθηναϊκό, τον ΕΣΑΚΕ;
Αν στις μέρες μας υπάρχει «θέατρο του παραλόγου», παίζεται στα γήπεδα του ΕΣΑΚΕ. Και πάμε να δούμε χρονικά τα πράγματα, για να βάλουμε και σε μια σειρά τις σκέψεις μας, γιατί όχι αδέρφια, δεν θα μας τρελάνετε εσείς. Ο ΠΑΟΚ, λοιπόν, μετά την γκάφα του Ηλία Κορομηλά, βγήκε στα κεραμίδια. Ζήτησε (στα λόγια) ξένους διαιτητές, δίχως (στην πράξη) να προσφύγει στα αρμόδια δικαιοδοτικά όργανα και να ζητήσει την επανάληψη του αγώνα.
Αν γυρίσετε δύο χρόνια πίσω το ημερολόγιο, θα βρεθείτε στο πλέον σημαντικό Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ. Τότε οι ομάδες με ψήφους 13-1 απέρριψαν όλες τις προτάσεις του Ολυμπιακού, για διακοπή του πρωταθλήματος, σαρωτικές αλλαγές στη διαιτησία, ακόμα κι ερχομό ξένων διαιτητών στα ντέρμπι.
Πώς είπατε; Ξένων διαιτητών; Αυτό, δηλαδή, που τώρα λέει ο ΠΑΟΚ! Τι έλεγε τότε; Αντιγράφω από τα ρεπορτάζ της εποχής: «Το ζήτημα της διαιτησίας βρέθηκε στο επίκεντρο, με τις ομάδες να επισημαίνουν ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για ξένους διαιτητές και δεν μπορεί να επιβληθεί μία παράνομη θέση». Παράνομη θέση έλεγε τότε ο ΠΑΟΚ και τώρα την επικαλείται!!! Αυτό κι αν είναι θέατρο του παραλόγου.
Η… μάνα ΑΕΚ έβγαλε χθες οργισμένη ανακοίνωση (δείτε εδώ). «Σας ευχόμαστε να εξαφανιστείτε από τον μπασκετικό χάρτη και να μας καλέσει ο Εισαγγελέας να αποδείξουμε τον δόλο στα σφυρίγματα των εντεταλμένων σας» είναι το σημείο της ανακοίνωσης, που ανεβαίνουν ψηλότερα οι τόνοι. Σοβαρά τώρα;
«Σας βαρεθήκαμε, φτάνει! Η διαιτησία δεν είναι το θέμα της ΑΕΚ κι αυτό που κάνετε είναι εκβιαστικό. Αν θεωρείτε πως είμαστε μαριονέτες ξεχάστε το» είχε υποστηρίξει, μέσω του Χάρη Κουτά, σ’ εκείνο το Δ.Σ. η «Ένωση». Αυτό κι αν είναι θέατρο του παραλόγου.
Αλλά μισό λεπτό. Η ΑΕΚ δεν ήταν που με την ψήφο της αποφάσισε να συμμετέχει (παρανόμως, όπως δύο νομικοί είχαν αποφανθεί) εκπρόσωπος της ΕΟΚ του Βασιλακόπουλου με δικαίωμα ψήφου στις εκλογές του ΕΣΑΚΕ; Η ΑΕΚ δεν ήταν που… έριξε τον Γιώργο Χαλβατζάκη, για να αναλάβει ο τότε εκλεκτός της ΕΟΚ, Μιχάλης Μελής; Η ΑΕΚ δεν είναι που ψήφισε πριν λίγες ημέρες, μέσω του Σταύρου Δουβή, τον Γιώργο Βασιλακόπουλο στη διοίκηση Πρωτοδικείου; Αυτό κι αν είναι θέατρο του παραλόγου.
Αλλά, ας δεχθούμε ότι η ΚΑΕ ΑΕΚ έχει χάσει τον προσανατολισμό της. Η… μάνα ΑΕΚ, η Ερασιτεχνική ΑΕΚ, θα ψηφίσει κατά του Βασιλακόπουλου στις επικείμενες εκλογές; Γιατί δεν βγαίνει να πει ευθαρσώς ότι «εσείς, που θέλουμε να εξαφανιστείτε από τον μπασκετικό χάρτη, όχι μόνο δεν θα βρείτε την ψήφο μας, αλλά θα μας βρείτε απέναντί σας, να κάνουμε αγώνα να… εξαφανιστείτε.
Επί της ουσίας: Εδώ και χρόνια η διαιτησία στο μπάσκετ βρωμά και ζέχνει. Κι αυτό συμβαίνει γιατί εργαλειοποιήθηκε από την ΕΟΚ, γιατί κυριάρχησε η λογική της αγροτικής πολιτικής, γιατί για να ανεβεί κάποιος ψηλά έπρεπε να είναι αρεστός στον πρόεδρο. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε στα παρκέ. Όταν, όμως, έρχεται η ώρα για να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις, ΠΑΟΚ κι ΑΕΚ (εν προκειμένω) χόρευαν στον σκοπό, που έπαιζαν οι βιολιτζήδες του Βασιλακόπουλου.
Ξέρετε τι λένε; Ακόμα κι αν δεν είναι το πάρτι που θέλατε να πάτε, αφού ήρθατε ας χορέψετε. Αδιαμαρτύρητα παρακαλώ, καθώς σε καμία στιγμή δεν δείξατε διάθεση να σπάσει το απόστημα. Τώρα πιείτε το ποτήρι μέχρι την τελευταία γουλιά κι αφήστε το θέατρο για τους ηθοποιούς.