Κεντρική Basket League Άρης Oλόκληρο το χορηγικό πρόγραμμα για την σεζόν 2019-20

Oλόκληρο το χορηγικό πρόγραμμα για την σεζόν 2019-20

marketing 2

Στον Άρη δίνεται μεγάλο βάρος στην εύρεση χορηγών και γι’ αυτό φρόντισαν να “δημιουργήσουν” ένα πολύ ωραίο-οργανωμένο χορηγικό πρόγραμμα για την σεζόν 2019-20. Να σημειωθεί πως ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο, είναι το ότι οι “κίτρινοι” είναι πρώτοι σε τηλεθέαση στην Basket League, με ποσοστό που κυμαίνεται στο 11% Πανελλαδικά.

Παρακάτω, υπάρχει ολόκληρο το χορηγικό πλάνο που “έφτιαξε” η ΚΑΕ για την επόμενη (2019-20) αγωνιστική περιόδο.

Αξίες & Αρχές του Άρη

Αν στην Ελλάδα υπάρχει ένας Σύλλογος, που ξεκίνησε, διατήρησε και διατηρεί ακόμη και σήμερα τις ιδρυτικές του αρχές, τότε αυτός είναι ο Άρης! Ο Άρης ήταν το πρώτο σωματείο που υποδέχτηκε, αθλητές και μέλη, από όλες τις τάξεις, τις ομάδες που απάρτιζαν το πολυπολιτισμικό μωσαϊκό της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του ’20. Πολλές φορές, οι αντίπαλοί του, προσπαθώντας να τον…μειώσουν χρησιμοποίησαν αυτή την… ιδιαιτερότητα. Φευ όμως! Αυτό είναι το μεγαλείο και η ξεχωριστή αύρα που έχει αυτός ο Σύλλογος! Η βασική αρχή και αξία του Άρη, είναι η συνένωση δυνάμεων, μια δομική αξία που βρίσκεται μέσα στο dna του Συλλόγου και που η Ιστορία η ίδια…ήρθε και το απέδειξε!

Ο Άρης ήταν, είναι και θα είναι η μοναδική ομάδα που ένωσε όλους τους Έλληνες, που έκανε τους περισσότερους να παραδέχονται…ανοικτά, πως ο Άρης είναι η «δεύτερη» ομάδα τους!

Ο Άρης ενώνει και κάνει δυνατά αυτά που μοιάζουν αδύνατα!

Αξίες: Ένωση | Ευ Αγωνίζεσθε | Πρωτοπορία | Προσήλωση

Όραμα του Συλλόγου

ΑΡΗΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΠΑΜΕ ΞΑΝΑ

Όλοι οι σύγχρονοι Επιστήμονες, έχουν παραδεχτεί πως όταν τα βράδια κοιτάμε τα αστέρια, ουσιαστικά…βλέπουμε το παρελθόν! Εμείς στον Άρη, κοιτάμε κάθε μέρα με περηφάνια την κίτρινη φανέλα με τα δύο αστέρια, στο στήθος, ακριβώς επάνω από τον εμβληματικό Θεό του Πολέμου, και αυτό που βλέπουμε, είναι το μέλλον! Στο παρελθόν μας, εμείς οι Αρειανοί, και μαζί με εμάς και ολη η Ελλάδα μας, ζήσαμε όσα λίγοι «οπαδοί» έχουν βιώσει! Μεγάλες νίκες, υπερήφανες ήττες, συγκρούσεις, προδοσίες… ενώσαμε όλους τους αγνούς φιλάθλους, «χτίσαμε» τις βάσεις για το ομαδικό άθλημα που έχει φέρει τις περισσότερες και μεγαλύτερες συλλογικές και εθνικές διακρίσεις. Ο Άρης έγινε από Αθλητικός Σύλλογος, κοινωνικό φαινόμενο…και αυτό δεν «έγινε» από τους οπαδούς του…έγινε από όλους τους Έλληνες που κατανόησαν, αποδέχτηκαν και εν τέλει έγιναν κομμάτι του Μεγαλείου αυτού του Συλλόγου! Το δικό μας Όραμα για τον Άρη που θα «χτίσει» τις νέες γενιές Ελλήνων φιλάθλων, είναι να καταφέρει να ξαναενώσει! Κάποιες φορές, η ιστορία «παίζει» περιέργα παιχνίδια με τη μ οίρα μας…Σε μια ακόμα εποχή…διχασμού, εντάσεων και διαξιφισμών, όπως και τότε στις αρχές του 20ου αιώνα, είναι στο χέρι μας, να δημιουργήσουμε και να παραδώσουμε τον Άρη της Ελλάδας, ξανα! …

και θα το κάνουμε…γιατί πρέπει και γιατί μπορούμε!

Ο Άρης & η Ελλάδα

Στην Ελλάδα της δεκαετίας του 80’ υπήρχε μόνο μία ομάδα. Ο Άρης. Βασικά δεν ήταν μόνο μία ομάδα μπάσκετ ο Άρης, ήταν ένα αθλητικο- κοινωνικό φαινόμενο της εποχής . «Άρη θυμήσου πριν τόσα χρόνια μέσα στα ευρωπαϊκά σαλόνια…» και το Αλεξάνδρειο να γεμίζει με χαρτάκια και ταινίες από ταμιακές μηχανές στο τζάμπολ. Τα βράδια της Πέμπτης ήταν πάντα διαφορετικά. Έπαιζε ο Άρης. Ο Άρης Θεσσαλονίκης;…; Όχι. Ο Άρης όλης της Ελλάδας! Τα εστιατόρια ήταν κλειστά. Τα θέατρα επίσης, μάλιστα τα θέατρα όρισαν από τότε την Πέμπτη σαν αργία τους. Λόγω Άρη και μόνο. Για τους δρόμους δεν το συζητάμε. Η Πέμπτη, μια από τις πιο «δυνατές» εμπορικές μέρες της εβδομάδας και από τις 19:00 και μετά, στην Τσιμισκή και στην Εγνατία, μπορούσε να βγει ο δήμος και να κάνει από ασφαλτόστρωση ως και απαλλοτρίωση της ίδιας της Αγίας Σοφίας!…θα το καταλάβαιναν όλοι, αλλά το επόμενο πρωί! Αν ο Zuckeberg, ήταν «παιδί» της Generation X και είχε βγάλει από τότε το Facebook, τα post και τα shares θα ξεπερνούσαν κάθε σημερινό φαινόμενο! Αποτελούσε τιμή, γεγονός, κατόρθωμα να καταφέρεις να έχεις ένα από τα 5.000 μαγικά χαρτάκια…γιατί τότε ήταν πραγματικά μαγικά! Ώρες ατελειώτες, για τους οργανωμένους, στα σκαλάκια στην Τσιμισκή, στα πρώτα γραφεία του Super 3…χέρι με χέρι παράδοση για τους …κυριλέ, με αξία μεγαλύτερη και από πρώτο τραπέζι στο Ακρόαμα, μετά από κάθε νίκη!

marketing aris

ΑΡΗΣ ΠΑΜΕ ΞΑΝΑ

Τα δικά μας παιδιά μπροστά. Το μπάσκετ είναι το δικό μας DNA

Ομπασκετικός Άρης, ήταν η πρώτη ομάδα που έκανε τους οπαδούς της, να πετάξουν τα πουκάμισα, τις…trendy ζιβάγκο του 80 και να φοράνε το θρυλικό μπλουζάκι με την ομάδα του Final Four της Γάνδης! Όταν τότε η έννοια…marketing…έμοιαζε σαν να δίδασκες Γραμμική Α’ στον Νεάντερταλ, ο Άρης «παρέδιδε», εν αγνοία του είναι η αλήθεια, δωρεάν μαθήματα για υποψήφιους manager! Ποιος ξεχνάει τη διαφήμιση της ΑΓΝΟ με τον Νίκο Γκάλη…μια εταιρεία που δεν πουλούσε, χάρτινο κουτάκι κάτω από τη Λάρισα, ξαφνικά έγινε το… energy drink της εποχής! Η ώρα όμως…πήγε 9:15…εκείνη ήταν η ώρα του «αρχίζει το μάτς» του Λουκιανού Κηλαϊδόνη. Τότε δύο πράγματα μπορούσες να κάνεις…είτε να μαλώνειςστο σπίτι για το ποια θέση είναι καλύτερη, είτε να είσαι μέσα στο Παλέ και να ακούς τα… τύμπανα από τα μεγάφωνα!… Ως άλλος Elvis Presley, ο Θεός του Πολέμου έμπαινε στη σάλα για το ζέσταμα και το κατάμεστο Παλέ παραληρούσε! Χαρτάκια πλημμύριζαν τον αέρα του γηπέδου και η ορατότητα έφτανε στα όρια του…0! Αρη, Αρη, Αρη ΟΟΟΟ….και η μασκότ, η Πρώτη μασκότ που εμφανίστηκε σε Ελληνικό γήπεδο, διένυε το γήπεδο επάνω-κάτω και παρακινούσε τους… επίσημους, να πάρουν και αυτοί μέρος στο πάρτυ! 21:45…Όλοι μπροστά σε μία τηλεόραση, με τον «Ξανθό» να μην χρειάζεται ζέσταμα, τα δικά του παιδιά ήταν μέσα στο παρκέ! Τα παιδιά όλης της Ελλάδας!

Στόχοι marketing

Πρωταρχικός και σημαντικός στόχος του ΑΡΗ είναι να γυρίσουν τα παιδιά μας στον Αθλητισμό και κυρίως το μπάσκετ. Να ξεφύγουν από την ηλεκτρονική επικοινωνία και να επιστρέψουν στην αληθινή επικοινωνία. Στην κοινωνικοποίηση μέσω του Αθλητισμού.

Ο Αρης χτίζει μέρα με τη μέρα το μεγαλύτερο προπαιδικό, παιδικό και εφηβικό αθλητικό πρόγραμμα που έχτισε ποτέ ομάδα. Στόχος μας και πάλι να είμαστε όλοι μαζί. Όπως κάποτε, έτσι και τώρα

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΟΡΗΓΟ

• δείχνει ότι είναι μέρος της κοινωνίας και συμμετέχει ενεργά σε αυτή μέσω διάφορων κοινωνικών δραστηριοτήτων (ενδυνάμωση κοινωνικής ευθύνης)

• διαφημίζεται και προβάλλεται με σκοπό τη δημιουργία γνώσης για τα προϊόντα και/ή τις εμπειρίες που προσφέρει

•δημιουργεί μια ισχυρή εταιρική εικόνα

ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ CLUB ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ

•αμφίδρομη υποστήριξη μεταξύ χορηγού και συλλόγου/ομάδας. Ο χορηγός στηρίζει οικονομικά την ομάδα και αντιστοίχως η ομάδα είναι παρούσα σε κάθε εκδήλωση του χορηγού και αρωγός στην προώθηση, προβολή και διαφήμιση των προϊόντων /υπηρεσιών του

ΧΤΙΣΙΜΟ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ – LOYALTY ΜΕΤΑΞΥ ΧΟΡΗΓΩΝ-ΟΠΑΔΩΝ

•συνεχής χρήση και ανάλυση πληροφοριών σχετικά με υπάρχοντες και πιθανους “πελάτες” ώστε να προβλεφθούν και να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του Καταναλωτή.

•ο καταναλωτής απολαμβάνει ιδιαίτερη αντιμετώπιση, και η επιχείρηση επωφελείται γιατί ο πελάτης θα μείνει πιστός, ( αγοράζει περισσότερο, τείνει να διατηρήσει παροχέα)

•παρουσία πιστών πελατών οδηγεί σε περισσότερες χορηγίες και αύξηση της αξίας της φίρμας της ομάδας.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ

• Αυξημένη δημοσιότητα

• Σημαντικό μέρος της επικοινωνιακής στρατηγικής

• εξαιρετικές ευκαιρίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του brand

• Συμβάλει στην αύξηση του ποσοστού πωλήσεων των προϊόντων

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ CUSTOMER SERVICE ΤΟΣΟ ΣΕ B2B ΟΣΟ & ΣΕ B2C ΕΠΙΠΕΔΟ

Στοχεύοντας στη βέλτιστη B2B B2C εμπειρία επικεντρωνόμαστε στις εξής αρχές

• B2B προσέλκυση και καλλιέργεια επαφών ώστε να μετατραπούν σε πελατολόγιο • B2C εστιασμος στις πωλήσεις και branding

• Επένδυση σε ψηφιακά συστήματα( προσαρμογή τεχνολογίας ώστε να ταιριάζει σε ανάγκες πελατών) τα ψηφιακά συστήματα διευκολύνουν στην επίλυση προβλημάτων

• Αξιοποίηση δεδομένων, τα δεδομένα μπορούν να υποδείξουν τις τάσεις που τείνουν να ακολουθούν οι πελάτες

• Αναγνώριση και ανάλυση των ζητουμένων του κοινού

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 11/18-12/18, ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:

• Ο Άρης είναι 3ος σε οπαδούς στην Ελλάδα, με 9,54%, 4η είναι η Α.Ε.Κ και 5ος ο Π.Α.Ο.Κ

• Στη δεύτερη ομάδα συμπάθειας ο Άρης έρχεται 1ος με 15,93%, γεγονός που αυξάνει την επιρροή και τη διεισδυτικότητα του και σε άλλα κοινά.

• Στην ερώτηση «ποια ομάδα θα θέλατε να παρακολουθείτε;», ο Άρης κατατάσσεται 4ος στις προτιμήσεις των φιλάθλων πίσω από την Α.Ε.Κ και πάνω από τον Π.Α.Ο.Κ.

• Για το ποιες ομάδες έχουν αφήσει ανεξίτηλο σημάδι στην Α1, όπου 2ος κατατάσσεται ο Άρης με 69,60%, ενώ πρώτος είναι ο Παναθηναϊκός με 76,78%

Γιατί μια εταιρεία να κάνει την είσοδό της στο Αθλητικό Marketing και γιατί να επιλέξει την ΚΑΕ ΑΡΗΣ:

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη τον Μάρτιο του 2019 (πηγή: IERAX ANALYTIX)

• 88% αναφέρουν αυθόρμητα μια εταιρεία/χορηγό αθλητισμού!

• 47% δήλωσε πως έχει προτιμήσει να αγοράσει κάτι από κάποια εταιρεία, επειδή είναι χορηγός της αγαπημένης του ομάδας!

Πρώτοι σε αναγνωρισιμότητα έρχονται οι χορηγοί που βρίσκονται στις φανέλες των ομάδων με 83%, οι διαφημιστικές πινακίδες στα γήπεδα με 37%, τα πόστερ και οι αφίσες στους χώρους των γηπέδων με 14%, στα κοινωνικά δίκτυα των ομάδων με 10%.

• 3 στους 4 οπαδούς έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν τουλάχιστον μια φορά από την επίσημη μπουτίκ της ομάδας τους, με την πλειοψηφία να προτιμάει να πάει στο κατάστημα και όχι στο e-shop Από την άλλη Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ φέτος, έκανε άλματα, καθιστώντας την ξανά ελκυστική για την «εμπορικότητά» της, αλλά και την συναντίληψη για επίτευξη υψηλών στόχων Αναγνωρισιμότητας και Marketing στ συνεργασία με τους Χορηγούς της

Η ΝΕΑ εικόνα του ΑΡΗ που… αρέσει!

A BRIEF MARKETING OVERVIEW 08/18 – 12/18

Ο Αρης που… επικοινωνεί!

FACEBOOK:

LIKES: ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ 80% ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

ENGAGEMENET: ΜΕΣΗ ΑΝΟΔΟΣ 378% ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

PAGE VIEWS: ΜΕΣΗ ΑΝΟΔΟΣ 601% ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

REACH: ΜΕΣΗ ΑΝΟΔΟΣ 878% ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

INSTAGRAM:

FOLLOWERS: 90% ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

GENDER: 15% ΓΥΝΑΙΚΕΣ – 85% ΑΝΔΡΕΣ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΥΨΗΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ)

ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ: 35% ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – 9% ΑΘΗΝΑ – / 60% Β. ΕΛΛΑΔΑ – 27% ΛΟΙΠΗ ΧΩΡΑ – 13% ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ: Ο ΑΡΗΣ είναι πρώτος σε τηλεθέαση στην Basket League, με ποσοστό που κυμαίνεται στο 11% Πανελλαδικά (υψηλότερο ποσοστό το 12% στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό και χαμηλότερο το 9% στον αγώνα με το Περιστέρι), σε ένα πρωτάθλημα που δεν ξεπερνάει το 3% στις υπόλοιπες ομάδες!)

Ο ΑΡΗΣ της Εμπιστοσύνης

2018: 3 ΧΟΡΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

2019: 25 ΧΟΡΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ *Δεν υπολογίζονται Τηλεοπτικό Συμβόλαιο & Σύμβαση ΕΣΑΚΕ OUT OF THE BOX MARKETING ACTIONS

NEW AGE PROMO ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

FEEL THE MAGIC ( αγώνας 10’ που κάνουν παιδιά μικρής ηλικίας από ακαδημίες από την Ελλάδα στο ημίχρονο κάθε εντός έδρας αγώνα)

• Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ ( επισκέψεις της ομάδος εντός στους εκτός έδρας αγώνες και εκδηλώσεις που κάνουμε)

• SIT ON THE BENCH COMPETITION ( διαγωνισμός που κάνουμε σε κάθε αγώνα ώστε ο κάθε νικητής να έχει το δικαίωμα να κάθεται στον πάγκο του ΑΡΗ στους αγώνες στο ΠΑΛΕ ΝΤΕ ΣΠΟΡ και να ακολουθεί την αποστολή και να κάθεται στον πάγκο της ομάδος στους αγώνες εκτός έδρας)

Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ: Στην ενέργεια που τρέξαμε (ΜΟΝΟ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ) για τη στήριξη του έργου της ΜΕΡΙΜΝΑΣ , τα αποτελέσματα που πετύχαμε «έσπασαν» κάθε ρεκόρ σε οργανική ανάρτηση αθλητικού περιεχομένου!

224.834 ΟΡΓΑΝΙΚΟ REACH

51.360 ΟΡΓΑΝΙΚΟ ENGAGEMENT

12.092 LIKES

1.378 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

162 ΣΧΟΛΙΑ (ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΠΑΔΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ)

Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ: Στις 2 Φεβρουαρίου τιμήσαμε την Πρωταθλήτρια Ομάδα του 1979. Σχεδιάζοντας και την Επετειακή Φανέλα! Παράλληλα κατασκευάσαμε Μόνιμο σημείο προβολής εντός του γηπέδου, ντύσαμε τους πυλώνες φωτισμού με δημιουργικά της εποχής! Τέλος, τοποθετήσαμε στην boutique την Επετειακή Φανέλα προς πώληση και ήδη η πρώτη παραγγελία 200 τεμαχίων εξαντλήθηκε από τις πρώτες 48 ώρες και υπάρχει λίστα με νέες παραγγελίες!

39.936 ΟΡΓΑΝΙΚΟ REACH

9.018 ΟΡΓΑΝΙΚΟ ENGAGEMENT

2.021 LIKES

53 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ: Στις 23 Δεκεμβρίου διοργανώσαμε μια… διαφορετική γιορτή με αγώνες 3on3 και Διαγωνισμό 3πόντων! Πάνω από 150 παιδάκια ηλικίας 12-16 συμμετείχαν, ενώ είχαμε και 30 «μεγάλους» που ήρθαν στην ενέργεια ακόμα και από την Καστοριά και την Πτολεμαΐδα!

20.891 ΟΡΓΑΝΙΚΟ REACH

1.092 ΟΡΓΑΝΙΚΟ ENGAGEMENT

aris marketing 3

Χορηγικές δυνατότητες

• ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ • ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑ ΘΥΡΩΝ • ΠΡΟΣΟΨΕΙΣ ΘΥΡΩΝ • ΣΚΑΛΕΣ ΘΥΡΩΝ • ΚΑΡΕΚΛΑΚΙΑ • ΠΥΛΩΝΕΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ • ΧΟΡΗΓΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΥΡΑΣ ΓΗΠΕΔΟΥ • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ • ΣΑΛΑ – NICK GALLIS HALL • ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ • ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ • LED ΟΘΟΝΕΣ • ΜΠΑΣΚΕΤΕΣ • ΚΕΝΤΡΟ ΓΗΠΕΔΟΥ • ΡΑΚΕΤΕΣ – ΒΟΛΕΣ • ΠΑΓΚΟΙ ΟΜΑΔΩΝ • ΣΤΟΛΗ – ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΑΓΩΝΑ • ΦΑΝΕΛΑ ΕΜΠΡΟΣ • ΦΑΝΕΛΑ ΠΙΣΩ • ΣΟΡΤΣΑΚΙ ΕΜΠΡΟΣ • ΣΟΡΤΑΚΙ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ • ΦΑΝΕΛΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΕΜΠΡΟΣ • ΦΑΝΕΛΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΠΙΣΩ • ΦΟΡΜΑ ΟΜΑΔΟΣ • ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΠΡΙΝ & ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ • ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ ΠΑΙΚΤΩΝ • ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ TEAM • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΓΩΝΑ • ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΓΩΝΑ • ΧΟΡΗΓΟΣ ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ • ΧΟΡΗΓΟΣ MVP • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΟΜΑΔΟΣ – TRIUMPH ARC • ΛΟΙΠΟΙ ΧΩΡΟΙ • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ • ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ • ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ • BOUTIQUE • STAND ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ • ΧΟΡΗΓΟΙ SOCIAL MEDIA • ΧΟΡΗΓΟΣ LIVE ΑΓΩΝΑ • ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ MVP • ΧΟΡΗΓΟΣ GAME VIDEO • ΧΟΡΗΓΟΣ RETRO STORIES • NEW AGE PROMO ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ • FEEL THW MAGIC • GANGSTER DRAFT TOURNAMENT • Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ • SIT ON THE BENCH COMPETITION

Ειδικές Ενέργειες

FEEL THE MAGIC

Κάνουμε «άνοιγμα» σε όλα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Μακεδονίας και «καλούμε» τις Σχολικές ομάδες τους, να ζήσουν τη Μαγική ατμόσφαιρα του ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ γεμάτου Γηπέδου Μπάσκετ, στη χώρα, σε κάθε παιχνίδι! Τα Σχολεία, δηλώνουν συμμετοχή μέσα από τα social media της ΚΑΕ, και αυτά με τις περισσότερες κοινοποιήσεις/like κτλ, θα..πατήσουν το παρκέ του Nick Gallis Hall και θα παίξουν για 7-10 λεπτά (στην ανάπαυλα) σε ένα γεμάτο γήπεδο!!..Στο πλέον θρυλικό γήπεδο της χώρας! Αλλά δεν είναι μόνο αυτό…την ομάδα του Σχολείου, θα τη μεταφέρει στο γήπεδο, το Επίσημο Πούλμαν της ομάδας, οι αθλητές θα πάρουν ως δώρο, την πλήρη στολή του Άρη, ενώ θα δοθούν εισιτήρια σε προνομιακή τιμή, για συγγενείς και φίλους, εκείνη την ημέρα! Ο χορηγός, θα έχει τη δυνατότητα να προβάλλεται σε όλη τη διάρκεια του event, με πολλαπλούς τρόπους:

1. Λογότυπο χορηγού, στο πούλμαν-βαν που θα μεταφέρει την ομάδα του κάθε σχολείου

2. Λογότυπο χορηγού, στις φανέλες αγώνα, που θα δωρίζονται σε όλα τα παιδιά

3. Δυνατότητα χορηγού, να προσφέρει αναμνηστικά μετά από κάθε αγώνα

4. Προβολή χορηγού στο site και τα social media, για τη συγκεκριμένη ενέργεια

Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ

Σε κάθε εκτός έδρας παιχνίδι, θα διοργανώνεται «κάλεσμα» στον κόσμο, να δει από κοντά παίκτες και προπονητές του Άρη. Ξεκάθαρος σκοπός της δράσης αυτής, είναι να αναδείξουμε σε όλους και κυρίως στις επιχειρήσεις που μας ενδιαφέρουν, την εμβέλεια και τη δυναμική του Άρη σε όλη τη χώρα και ειδικά στη νεολαία και το μπασκετικό κοινό! Ο χορηγός, θα έχει τη δυνατότητα να προβάλλεται σε όλη τη διάρκεια του event, με πολλαπλούς τρόπους:

1. Λογότυπο χορηγού, στο χώρο της συνάντησης (ξενοδοχείο-γήπεδο)

2. Δυνατότητα χορηγού, να προσφέρει αναμνηστικά

3. Προβολή χορηγού στο site και τα social media, για τη συγκεκριμένη ενέργεια

SIT ON THE BENCH – COMPETITION

Κάθε εβδομάδα θα διοργανώνεται Διαγωνισμός από τα social media της ομάδας και ένας τυχερός θα έχει τη δυνατότητα να νιώσει από τον πάγκο της ομάδας την ένταση και την ατμόσφαιρα ενός αγώνα! Ο χορηγός, θα έχει τη δυνατότητα να προβάλλεται σε όλη τη διάρκεια του event, με πολλαπλούς τρόπους:

1. Λογότυπο χορηγού, στον «πάγκο» που θα κάθεται ο τυχερός

2. Δυνατότητα χορηγού, να προσφέρει αναμνηστικά στον νικητή (καπέλο, μπλουζάκι κοκ)

3. Ονοματοδοσία event

4. Προβολή χορηγού στο site και τα social media, για τη συγκεκριμένη ενέργεια

Η ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΘΡΙΑΜΒΟΥ

Ένα από τα εμβληματικά στοιχεία της Αυτοκρατορίας του Άρη, ήταν η ξεχωριστή είσοδος της ομάδος στη σάλα, πριν την έναρξη του ζεστάματος. Θα επαναφέρουμε λοιπόν, αυτή την ατμόσφαιρα με τη διαφορά πως θα την «προϊοντοποιήσουμε». Θα «δημιουργήσουμε» μια πύλη-αψίδα, στην οποία θα αναγράφεται κάθε φορά ο Χορηγός, μέσα από την οποία θα βγαίνει η ομάδα! Η ατμόσφαιρα θα είναι ίδια με αυτή του παρελθόντος. Θα χαμηλώνουν τα φώτα, θα παίζει το «γνωστό» τραγούδι, η ομάδα θα μαζεύεται στο κέντρο κοκ… Η κάλυψη του γεγονότος, θα γίνεται μέσα από τα social media της ΚΑΕ , κυρίως Instagram και Youtube. Ο χορηγός, θα έχει τη δυνατότητα να προβάλλεται σε όλη τη διάρκεια του event, με πολλαπλούς τρόπους:

1. Λογότυπο χορηγού, στην αψίδα εισόδου στο γήπεδο

2. Προβολή χορηγού στο site και τα social media, για τη συγκεκριμένη ενέργεια

ΑΡΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Εντός της χρονιάς, η ΚΑΕ ΑΡΗΣ, θα μεταφέρει το Μουσείο του ΆΡΗ, στην Πλατεία Αριστοτέλους! Εκεί θα εκτεθούν τα τρόπαια, αλλά και σπάνιο φωτογραφικό υλικό από την ένδοξη Ιστορία του Συλλόγου! Η πλατεία Αριστοτέλους, αποτελεί το κεντρικότερο σημείο της πόλης και η προβολή του Χορηγού, είναι πραγματικά ανεκτίμητη! Ο χορηγός, θα έχει τη δυνατότητα να προβάλλεται σε όλη τη διάρκεια του event, με πολλαπλούς τρόπους:

1. Λογότυπο χορηγού, περιμετρικά του Περιπτέρου

2. Δυνατότητα χορηγού, να προσφέρει αναμνηστικά στο κοινό, αλλά συναφή με την Ιστορία του Συλλόγου (ρέπλικες κτλ)

3. Προβολή Χορηγού στα Εγκαίνια του Μουσείου και στο Closing Party, αλλά και στις Συνεντεύξεις Τύπου.

4. Προβολή χορηγού στο site και τα social media, για τη συγκεκριμένη ενέργεια.

Social Media

Η Κ Α Ε ΑΡΗΣ, διατηρεί επίσημους λογαριασμούς, σε όλα τα βασικά Κοινωνικά Δίκτυα, τα οποία και διαχειρίζεται σε καθημερινή βάση, με αναρτήσεις που αφορούν στα νέα της ομάδας.αλλά και κατά περιπτώσεις στους χορηγούς και υποστηρικτές της. Μέσα από αυτά έρχεται σε επαφή με ένα ικανοποιητικό μέρος της οπαδικής και φίλαθλης βάσης της, αλλά στόχος της είναι η περαιτέρω ανάπτυξη τους και η ακόμα πιο έντονη προβολή μέσω αυτών, με το Σχεδιασμό οργανωμένων προωθητικών ενεργειών, με τη διενέργεια Διαγωνισμών και τη σύνδεση τους με τα Social Media των Χορηγών.

Ειδικά:

• Χορηγός Live αγώνα, στην κάλυψη από τα Social Media

• Χορηγός Video με στιγμιότυπα του αγώνα, που θα αναπαραχθεί στα Social Media

• Χορηγός στις Retro Stories, που θα αναπαράγονται σε θεματικές, ανάλογα με την κάθε αγωνιστική

• Χορηγός ανακήρυξης Social Media MVP

Η Επίσημη Φανέλα

Αν μια ομάδα στην Ελλάδα, μπορεί να «υποστηρίξει» τον όρο «Βαριά Φανέλα», τότε αυτή σίγουρα είναι ο ΑΡΗΣ. Πρόκειται για ένα ορόσημο στον επαγγελματικό αθλητισμό της χώρας, καθώς αποτέλεσε την πρώτη Φανέλα ομάδας, που δυνατά brands και επώνυμες επιχειρήσεις, διαφημιζόταν σε αυτήν. Ορισμένες από αυτές τις φανέλες, είναι πλέον «θρυλικές» και σίγουρα αποτελεί, μια Μοναδική ευκαιρία προβολής μαις εταιρείας, στα συγκεκριμένα σημεία, που διαθέτει η ΚΑΕ ΑΡΗΣΔ+. Η Επίσημη Φανέλα • Εμπρός μέρος • Πίσω μέρος • Εμπρός στο σορτσάκι • Πίσω μέρος στο σορτσάκι • Εμπρός μέρος προπονητικής φανέλας • Πίσω μέρος προπονητικής φανέλας

aris marketing 2

NICK GALIS HALL

Οι δυνατότητες προβολής εντός της «θρυλικής» πλέον σάλας, Nick Galis, είναι πολλαπλές και με σημαντικά οφέλη προβολής για κάθε συνεργάτη. Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ, με βάση τα επίσημα στοιχεία, είναι 2η ομάδα σε εισιτήρια ανά γώνα και επι της ουσίας, είναι με διαφορά 1η, καθώς στον Παναθηναικό (που είναι πρώτος) προσμετρούνται και τα εισιτήρια των τελικών play offs, όπου γνωρίζουμε ότι το ενδιαφέρον είναι πολλαπλάσιο, σε σχέση με το κανονικό πρωτάθλημα.

Οι δυνατότητες προβολής είναι οι εξής:

• Μπασκέτα

• Αυτοκόλλητο στη ρακέτα

• Πάγκοι ομάδων

• Παρκέ

NICK GALIS HALL

• Led screen

• Πυλώνας φωτισμού

• Banner οροφής στους συνεργάτες

Εισιτήρια Διαρκείας

Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ, δίνει τη δυνατότητα, της, να προβληθούν μέσω των εισιτηρίων διαρκείας. Ειδικά φέτος, η προβολή για τη διάθεσή τους, θα είναι έντονη, ενώ προετοιμάζεται σύστημα εκτύπωσης «προσωποποιημένων» καρτών με δυνατότητα επιλογής φωτογραφίας στο πίσω μέρος της Κάρτας Διαρκείας, από τον κάτοχό της. Να σημειωθεί πως η ΚΑΕ ΑΡΗΣ, είναι στη δεύτερη θέση πωλήσεων Διαρκείας.

ARIS BC Museum

Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ, δίνει τη δυνατότητα στους χορηγούς της, να προβληθούν, σε ένα σημαντικό και ιδιαίτερο χώρο, όπως το Μουσείο ΆΡΗΣ! Το Μουσείο, δέχεται καθημερινά, δεκάδες επισκέπτες, ενώ πολλές φορές άσοι του παρελθόντος, διεθνείς προσωπικότητες και σύγχρονοι αστέρες, θεωρούν επιβεβλημένη μια επίσκεψη, σε έναν Μοναδικό χώρο, υποβλητικό και υπερβατικό ταυτόχρονα, καθώς οι «εικόνες», οι «ήχοι» και οι στιγμές κατακλύζουν κάθε κύτταρο του επισκέπτη!

Οι δυνατότητες προβολής στο ARIS MUSEUM είναι οι εξής:

• Ονοματοδοσία ( το ARIS MUSEUM, παίρνει το όνομα του χορηγού)

• Προβολή λογοτύπου σε διάφορα εμφανή σημεία εντός του ARIS MUSEUM

ARIS Boutique

Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ, διαθέτει μια από τις πλέον οργανωμένες και εξοπλισμένες αθλητικές boutique. Σε αυτή οι φίλαθλοι μπορούν να βρούνε τις επίσημες εμφανίσεις της ομάδας, οπαδικά t-shirts και μπλούζες, φόρμες άθλησης, μπουφάν, αλλά και τη νέα Premium σειρά, που θα απευθύνεται σε πιο ευρύ κοινο και θα διαπνέεται από ένα νέο σχεδιαστικό προφίλ.

Οι δυνατότητες προβολής στην Boutique είναι οι εξής:

• Ονοματοδοσία (η Boutique, παίρνει το όνομα του χορηγού)

• Προβολή λογοτύπου, στον εξωτερικό χώρο της Boutique

• Προβολή λογοτύπου σε διάφορα εμφανή σημεία εντός της Boutique

ARIS CAFÉ

Το κεντρικό καφέ του Γηπέδου, με ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση, όχι μόνο τις αγωνιστικές ημέρες, προσφέρεται για μια ευρεία και στοχευμένη προβολή χορηγών που επιθυμούν να συνδέσουν το προιόν τους, με ένα δυναμικό και ιδιαίτερα καταναλωτικό κοινό!

Οι δυνατότητες προβολής στο Aris Cafe είναι οι εξής:

-Ονοματοδοσία ( το Aris Cafe, παίρνει το όνομα του χορηγού)

-Προβολή λογοτύπου, στον εξωτερικό χώρο τou Aris Café

-Προβολή λογοτύπου σε διάφορα εμφανή σημεία εντός του Aris Café

Λοιποί χώροι εντός Γηπέδου

Από φέτος υπάρχει η δυνατότητα, οι χορηγοί να προβάλλονται και σε διάφορα νέα σημεία στον περιβάλλοντα χώρο της σάλας. Ενας ιδιαίτερα δυναμικός χώρος προβολής, είναι ο χώρος από τις θύρες της σάλας.

Διάρκεια Αγώνα

Οι αγώνες του ΑΡΗ ακόμα και σήμερα αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες οπαδούς κάθε Σάββατο ή Κυριακή, ενώ είναι ιδιαίτερα αυξημένη και η τηλεθέαση των αγώνων, ειδικά σε σχέση με τις υποόλοιπες ομάδες του Πρωταθλήματος. Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ, δίνει τη δυνατότητα για customized ενέργειες κατά τη διάρκεια του αγώνα, που έχουν να κάνουν με τη διάδραση και την αύξηση του δεσμού των φιλάθλων της ομάδας, με τον χορηγό. Ειδικά:

-Χορηγός αγώνα

-Χορηγός MVP αγώνα

-Μασκότ

-Match programme

Επίσημη Ενδυμασία Εκτός Γηπέδου

ΤΗ ΚΑΕ ΑΡΗΣ ,δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες ρουχισμού, να αναλάβουν την Επίσημη Ενδυμασία της ομάδας ( δεν αφορά στον αθλητικό εξοπλισμό) και να προβάλλουν τα προιόντα τους, μέσα από τους παίκτες, το προπονητικό Team και το Staff της ΚΑΕ! Τα οφέλη του Χορηγού, είναι πολλαπλά και σε διαφορετικά επίπεδα επικοινωνίας και η αξιοποίησή τους, θα αποφέρει σημαντικά οφέλη. Ειδικά:

-Οι παίκτες της ομάδας, είναι υποχρεωμένοι να παραβρίσκονται σε συγκεκριμένες εκδηλώσεις του Χορηγού

-Οι εκπρόσωποι της ομάδας, σε δημόσιες εμφανίσεις εκτός γηπέδου, που αφορούν στην ομάδα, θα ντύνονται με τα ρούχα του Χορηγού

-Αναπαραγωγή μέσα από τα Social Media, φωτογραφιών από τα στελέχη της ομάδας και δυνατότητα Φωτογράφισης Καμπάνιας, για το brand του Χορηγού.

Press Room

Ολοι οι χορηγού και ΥΠοστηρικες, θα προβάλλονται στο Press Room της ΚΑΕ ΑΡΗΣ, αλλά και σε ειδικές περιπτώσεις, με Back drop, όταν υπάρχει δημοσιογραφική κάλυψη (συνεντεύξεις προπονητών, παικτών, κάλυψη εκδηλώσεων κοκ)

P L A T I N U M SPONSOR

Πρόκειται για τον Κυρίαρχο Χορηγό της ομάδας του Άρη, οποίος απολαμβάνει και το maximum των προνομίων, από πλευράς προβολής και επικοινωνίας. Αναλυτικά

• Ονοματοδοσία Ομάδας “Άρης XXXXX ”

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στο εμπρός μέρος της αγωνιστικής

φανέλας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στο εμπρός μέρος της φόρμας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στο εμπρός μέρος της προπονητικής

φανέλας

• Τοποθέτηση λογοτύπου σε όλες τις εισόδους των θυρών

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Κεντρική Είσοδο του γηπέδου

• Τοποθέτηση λαβάρου με το λογότυπο στο «ταβάνι» της

Σάλας, με τα λάβαρα τροπαίων του Συλλόγου

• Τοποθέτηση λογοτύπου στον Κεντρικό Ηλεκτρονικό Πίνακα

της σάλας

• Παροχή προβολής 3’ + 3’ / αγώνα στα led του γηπέδου

• Τοποθέτηση λογοτύπου στις ρακέτες (βολές) του γηπέδου

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Αψίδα Εισόδου της ομάδας

στο γήπεδο

• Τοποθέτηση λογοτύπου στον Πάγκο της ομάδας στο γήπεδο

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Maskot της ομάδας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Α όψη των Εισιτηριών

Διαρκείας της ομάδας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Α όψη των Εισιτηριών των

αγώνων της ομάδας

• Τοποθέτηση λογοτύπου σε κυρίαρχη θέση στην Αίθουσα

Τύπου

• Βασικός Χορηγός σε όλες τις ενέργειες των Social Media

(όπως περιγράφονται στο σώμα του εντύπου)

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στη Boutique της ομάδας

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στους Γύρω Χώρους πριν την

Είσοδο στη Σάλα (Max. 4 επαναλήψεις)

• Παραγωγή Commercial Videos, με τη συμμετοχή παικτών

και προπονητών της ομάδος, με σενάριο που θα προβάλει

τα χαρακτηριστικά των συσκευών σας & δυνατότητα χρήσης

του από την εταιρεία σας, για εμπορικούς σκοπούς.

• Διοργάνωση 1 εκδήλωσης ειδικά για τον χορηγό

• Η ομάδα ή επιλεγμένοι παίκτες και/ή Maskot θα

παραβρεθούν σε 2 επιλεγμένες εκδηλώσεις του Χορηγού

• Σχεδιασμός και Εκτέλεση 3 customized ενεργειών στο

πλαίσιο της καμπάνιας του Χορηγού.

G O L D E N SPONSOR

Πρόκειται για τον Κυρίαρχο Χορηγό της ομάδας του Άρη, οποίος απολαμβάνει και το maximum των προνομίων, από πλευράς προβολής και επικοινωνίας. Αναλυτικά:

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στο εμπρός μέρος της αγωνιστικής

φανέλας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στο εμπρός μέρος της φόρμας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στο εμπρός μέρος της προπονητικής

φανέλας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Κεντρική Είσοδο του γηπέδου

• Παροχή προβολής 3’ + 3’ / αγώνα στα led του γηπέδου

• Τοποθέτηση λογοτύπου στις ρακέτες (βολές) του γηπέδου

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Αψίδα Εισόδου της ομάδας

στο γήπεδο

• Τοποθέτηση λογοτύπου στον Πάγκο της ομάδας στο γήπεδο

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Α όψη των Εισιτηριών

Διαρκείας της ομάδας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Α όψη των Εισιτηριών των

αγώνων της ομάδας

• Τοποθέτηση λογοτύπου σε κυρίαρχη θέση στην Αίθουσα

Τύπου

• Βασικός Χορηγός σε όλες τις ενέργειες των Social Media

(όπως περιγράφονται στο σώμα του εντύπου)

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στη Boutique της ομάδας

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στους Γύρω Χώρους πριν την

Είσοδο στη Σάλα (Max. 4 επαναλήψεις

• Παραγωγή Commercial Videos, με τη συμμετοχή παικτών

και προπονητών της ομάδος, με σενάριο που θα προβάλει

τα χαρακτηριστικά των συσκευών σας & δυνατότητα χρήσης

του από την εταιρεία σας, για εμπορικούς σκοπούς)

• Διοργάνωση 1 εκδήλωσης ειδικά για τον χορηγό

• Η ομάδα ή επιλεγμένοι παίκτες και/ή Maskot θα

παραβρεθούν σε 2 επιλεγμένες εκδηλώσεις του Χορηγού

• Σχεδιασμός και Εκτέλεση 3 customized ενεργειών στο

πλαίσιο της καμπάνιας του Χορηγού.

SILVER SPONSOR

• Τοποθέτηση λογοτύπου στο εμπρός μέρος από το αγωνιστικό

σορτσάκι / ή πίσω φανέλα

• Χορηγός – Ονοματοδοσία Θύρας

• Χορηγός με την τοποθέτηση αυτοκόλλητων εντός του

γηπέδου

• Χρυσός Χορηγός των Ακαδημιών

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Κεντρική Είσοδο του γηπέδου

(κάτω από τον Platinum & Gold Sponsor , ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ

ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ)

• Δυνατότητα σύναψης συμφωνίας, παραγωγής προϊόντων

με το σήμα της ΚΑΕ ΑΡΗΣ.

• Παραχώρηση χρόνου, 3’ (τηλεοπτικών λεπτών) + 3 (μη

τηλεοπτικών λεπτών), στα led του γηπέδου

• Αξιοποίηση της Maskot της ομάδας, στη διάρκεια του

αγώνα, κρατώντας τη συσκευή που θα μας υποδείξετε

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Β όψη των Εισιτηριών των

αγώνων της ομάδας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Αίθουσα Τύπου

• 20 εταιρικές δημοσιεύσεις στα Social Media

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στη Boutique της ομάδας

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στους Γύρω Χώρους πριν την

Είσοδο στη Σάλα (Max. 2 επαναλήψεις)

• Διοργάνωση 1 εκδήλωσης ειδικά για τον Χορηγό από την

ΚΑΕ Άρης

• Φωτογράφιση της ομάδας για λογαριασμό του Χορηγού

• Η ομάδα ή επιλεγμένοι παίκτες και/ή Maskot θα

παραβρεθούν σε 1 επιλεγμένη εκδήλωση του Χορηγού

• Διενέργεια Special Actions

B R O N Z E SPONSOR

• Τοποθέτηση λογοτύπου στο εμπρός μέρος της παντελονιού

φόρμας

• Κρέμασης ελαφριάς κατασκευής από το ταβάνι του γηπέδου

«προσομοίωσης» μοντέλου που επιθυμείτε ή τοποθέτηση

Εκτυπωμένων banner, στο ταβάνι του γηπέδου, περιφερειακά

των κερκίδων..

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Κεντρική Είσοδο του γηπέδου

(κάτω από τον Platinum & Gold Sponsor , ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ

ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ)

• Παραγωγή Commercial Videos, με τη συμμετοχή παικτών

και προπονητών της ομάδος, με σενάριο που θα προβάλει

τα χαρακτηριστικά των συσκευών σας & δυνατότητα χρήσης

του από την εταιρεία σας, για εμπορικούς σκοπούς.

• Δυνατότητα σύναψης συμφωνίας, παραγωγής προϊόντων

με το σήμα της ΚΑΕ ΑΡΗΣ.

• Παραχώρηση χρόνου, 3’ (τηλεοπτικών λεπτών) + 3 (μη

τηλεοπτικών λεπτών), στα led του γηπέδου

• Αξιοποίηση της Maskot της ομάδας, στη διάρκεια του

αγώνα, κρατώντας τη συσκευή που θα μας υποδείξετε

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Α όψη των Εισιτηριών των

αγώνων της ομάδας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Αίθουσα Τύπου

• 20 εταιρικές δημοσιεύσεις στα Social Media

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στη Boutique της ομάδας

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στους Γύρω Χώρους πριν την

Είσοδο στη Σάλα (Max. 2 επαναλήψεις)

• Μόνιμη θέση με σελίδα καταχώρησης στο Match Game

περιοδικού

• Διοργάνωση 1 εκδήλωσης ειδικά για τον Χορηγό από την

ΚΑΕ Άρης

• Φωτογράφιση της ομάδας για λογαριασμό του Χορηγού

• Η ομάδα ή επιλεγμένοι παίκτες και/ή Maskot θα

παραβρεθούν σε 1 επιλεγμένη εκδήλωση του Χορηγού

• Διενέργεια Special Actions

OFFICIAL PARTNER

• Δυνατότητα κρέμασης ελαφριάς κατασκευής από το

ταβάνι του γηπέδου «προσομοίωσης» του μοντέλου που θα

κληρώνεται ή τοποθέτηση Εκτυπωμένων banner, στο ταβάνι

του γηπέδου, περιφερειακά των κερκίδων..

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Κεντρική Είσοδο του γηπέδου

(κάτω από τον Platinum & Gold Sponsor)

• Αξιοποίηση της Maskot της ομάδας, στη διάρκεια του

αγώνα, κρατώντας τη συσκευή που θα μας υποδείξετε

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Α όψη των Εισιτηριών των

αγώνων της ομάδας

• Τοποθέτηση λογοτύπου στην Αίθουσα Τύπου

• 20 εταιρικές δημοσιεύσεις στα Social Media

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στη Boutique της ομάδας

• Τοποθέτηση Λογοτύπου στους Γύρω Χώρους πριν την

Είσοδο στη Σάλα (Max. 2 επαναλήψεις)

• Μόνιμη θέση με σελίδα καταχώρησης στο Match Game

περιοδικού

• Διοργάνωση 1 εκδήλωσης ειδικά για τον Χορηγό από την

ΚΑΕ Άρης

• Φωτογράφιση της ομάδας για λογαριασμό του Χορηγού

• Η ομάδα ή επιλεγμένοι παίκτες και/ή Maskot θα

παραβρεθούν σε 1 επιλεγμένη εκδήλωση του Χορηγού

aris marketing 1

Περισσότερα σχετικά άρθρα
Περισσότερα από Νίκος Δραγόλιας
Περισσότερα σε Άρης

Δειτε επισης

Καστρίτης: «Ο Άρης έκανε τεράστιες υπερβάσεις φέτος»

Στην αστοχία της ομάδας του στάθηκε ο Γιάννης Καστρίτης. Ο Γιάννης Καστρίτης στις δηλώσεις…