Το κοινό φαίνεται πως αρχίζουν και κερδίζουν οι εθνικές ομάδες από “παράθυρο” σε “παράθυρο”. Αυτό γίνεται αντιληπτό και από το γεγονός ότι το impact των προκριματικών στο τρίτο “παράθυρο” έφτασε σε μεγαλύτερα ύψη, όπως έκανε γνωστό και η Παγκόσμια Ομοσπονδία στην επίσημη ιστοσελίδα της.
Αναλυτικά:
Το μπάσκετ των Εθνικών άγγιξε νέα ύψη κατά τη διάρκεια του τρίτου Παραθύρου των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA, τη στιγμή που για πρώτη φορά και οι 80 χώρες που διεκδικούν μία θέση στην τελική φάση βρέθηκαν ταυτόχρονα σε δράση.
Υπήρχαν περισσότεροι παίκτες, περισσότερα παιχνίδια και, ναι, πιο θεαματικά παιχνίδια στην προσπάθεια που έκαναν οι ομάδες για να εξασφαλίσουν νίκες ζωτικής σημασίας.
Αποδείχτηκε επίσης ότι οι οπαδοί διακατέχονται από τεράστια επιθυμία να παρακολουθήσουν τις Εθνικές ομάδες σε δράση, καθώς 30 παιχνίδια σημείωσαν sold out.
Επιπλέον 1.1 εκατομμύριο φίλαθλοι απολαμβάνουν τώρα τη διαδρομή. Αυτός είναι ο αριθμός των φιλάθλων που άρχισαν να ακολουθούν το λογαριασμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA στο Facebook, στο Weibo, στο Instagram και στο Twitter από την έναρξη των Προκριματικών.
Πολλοί από αυτούς τους θεατές που ήταν παρόντες στα γήπεδα και αυτούς που έμειναν στο σπίτι, δεν παρακολούθησαν απλά τη δράση ζωντανά, αλλά μέσω των social media παρακολούθησαν χαϊλάιτς, συνεντεύξεις, στιγμιότυπα, θεαματικές φάσεις και όλο το υλικό που δημοσιεύτηκε στους λογαριασμούς μετά τα παιχνίδια. Καταγράφηκαν 55 εκατομμύρια προβολές βίντεο στο πρώτο Παράθυρο, τον Νοέμβριο, 60 εκατομμύρια προβολές στο δεύτερο Παράθυρο τον Φεβρουάριο και 87 εκατομμύρια προβολές για τα παιχνίδια που έγιναν στα τέλη Ιουνίου και αρχές Ιουλίου, σημειώνοντας μία αύξηση 35% για το τρίτο Παράθυρο».
Επιπρόσθετα, η FIBA παρουσίασε και κάποια ιδιαίτερα στοιχεία μέσω ειδικού γραφήματος, από τα οποία ξεχωρίζουν τα εξής:
987 ήταν οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο 3ο «παράθυρο»
80 οι χώρες που συμμετείχαν
88 τα παιχνίδια που διεξήχθησαν
39 τα γήπεδα που φιλοξένησαν αγώνες
62 τα κανάλια που μετέδωσαν τους αγώνες
157 οι περιοχές που πήγε στα σπίτια η εικόνα των Προκριματικών
348εκ. άνθρωποι έκαναν reach στα διάφορα κανάλια του ψηφιακού περιεχομένου (social media)
87εκ προβολές βίντεο
100 χιλιάδες λήψεις της εφαρμογής του Παγκοσμίου Κυπέλλου
2εκ. φίλαθλοι ακολούθησαν το γκρουπ του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Facebook.