Την τιμητική του είχε το τμήμα μάρκετινγκ του Ολυμπιακού, το οποίο κέρδισε τέσσερα βραβεία (1 χρυσό και 3 ασημένια) στα ετήσια Sports Marketing Awards 2018.
Παράλληλα, βραβεύθηκαν τέσσερα projects που έγιναν σε συνεργασία με τους χορηγούς της, ΟΠΑΠ Α.Ε., Τράπεζα Πειραιώς, και Cosmote.
Σε σχετικό δελτίο Τύπου η ΚΑΕ Ολυμπιακός έδωσε και πιο αναλυτικά στοιχεία:
“Πιο συγκεκριμένα, στην ενότητα Sports Organisations, η ΚΑΕ Ολυμπιακός βραβεύτηκε με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Merchandising/Licensing για το Official Olympiacos BC Center Store, το καινούριο κατάστημα που άνοιξε τις πόρτες του τον Μάρτιο στην οδό Ερμού και με το Ασημένιο βραβείο στις κατηγορίες Digital Marketing για το e-magazine WeAreOlympiacos, στην κατηγορία Innovative Platforms/Sponsor’s Promotion για τα Branded Posts στα Social Media της ομάδας μας, και στην κατηγορία Product/Experience για το ταξίδι των καρτούχων της OLYMPIACOS BC World Mastercard VISA στη Βιτόρια.
Επιπλέον, σε συνεργασία με την ΟΠΑΠ Α.Ε. βραβεύτηκαν με το Χρυσό Βραβείο το project της Παιδικής Κερκίδας στο οποίο συμμετείχε και η ΚΑΕ Ολυμπιακός, αλλά και τα Τραγούδια Αγάπης για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Στην κατηγορία Καμπάνια Integrated Marketing, σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς βραβεύτηκε με το Ασημένιο βραβείο η προωθητική καμπάνια για τις Κάρτες Διαρκείας της σεζόν 2017-2018, ενώ σε συνεργασία με την COSMOTE βραβεύτηκε με το Χρυσό βραβείο στη κατηγορία Engagement/Experiential η προωθητική ενέργεια που γινόταν κατά τη διάρκεια των αγώνων της ομάδας μας στην Ευρωλίγκα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, COSMOTE My Dunk Experience.”
Ο Εμπορικός Δ/ντης της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ κ. Νίκος Λεπενιώτης δήλωσε:
“Συγχαρητήρια σε όλους για τα βραβεία, τόσο στα στελέχη του οργανισμού μας όσο και στις εταιρείες χορηγούς μας για την εξαιρετική συνεργασία και παρουσία. Είμαστε σίγουροι ότι με σκληρή δουλειά, θα ακολουθήσουν ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον!”