Το NBA κατορθώνει εδώ και πολλά χρόνια να διαχειρίζεται άριστα το εξαιρετικό προϊόν του και να το πλασάρει ιδανικά στις μάζες, κάτι που οδηγεί με συνοπτικές διαδικασίες στη διαρκή γιγάντωσή του και στην επέκτασή του σε όλο και περισσότερους ανθρώπους ανά τον πλανήτη. Τα νέα στοιχεία που ήρθαν στην επιφάνεια αποδεικνύουν του λόγου το αληθές, με την προσέλευση του κόσμου στα γήπεδα αλλά και την επιρροή του NBA στα social media να βρίσκονται στο “πάνθεον”!
Προσέλευση
Για 4η σερί σεζόν, το ρεκόρ των περισσότερων εισιτηρίων καταρρίφθηκε, με το “φράγμα” των 22.000.000 να “σπάει” για πρώτη φορά στα χρονικά! Συγκεκριμένα, κόπηκαν 22.124.559 εισιτήρια, ρίχνοντας από την κορυφή το ρεκόρ της περσινής σεζόν (21.997.412), σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της επίσημης ιστοσελίδας του πρωταθλήματος.
Επίσης, καταγράφηκε νέο ρεκόρ στη μέση προσέλευση ανά αγώνα, με 17.987 εισιτήρια να κόβονται σε κάθε ματς, έναντι 17.884 τη σεζόν 2016-17. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο μέσος όρος πληρότητας του γηπέδου σε κάθε ματς άγγιξε το 95% για φέτος ενώ τα sold-out ανήλθαν στα 741, 18 περισσότερα σε σχέση με πέρσι και πρόπερσι.
Υψηλότεροι αριθμοί εισιτηρίων σε μία σεζόν
- 2017-18: 22.124.559
- 2016-17: 21.997.412
- 2015-16: 21,972,129
- 2014-15: 21.926.548
- 2006-07: 21.841.480
Υψηλότεροι αριθμοί εισιτηρίων ανά παιχνίδι
- 2017-18: 17.987
- 2016-17: 17.884
- 2015-16: 17.864
- 2014-15: 17.826
- 2006-07: 17.757
Social Media
Στον τομέα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το NBA κατέγραψε άνοδο της τάξεως του 25%, όσον αφορά τις δράσεις στις αναρτήσεις των σχετικών σελίδων (808 εκατομμύρια) ενώ οι προβολές των βίντεο έφθασαν τα 11 δισεκατομμύρια, 43% πάνω, συγκριτικά με πέρσι!
Επίσης, οι ακόλουθοι των επίσημων social media της λίγκας αυξήθηκαν κατά 9% από το τέλος της περσινής σεζόν μέχρι και σήμερα ενώ αν προστεθούν τα likes κι οι ακόλουθοι όλων των παικτών, των ομάδων και των επίσημων φορέων της λίγκας, προκύπτει το αστρονομικό νούμερο του 1.5 δισεκατομμυρίου!
Πώληση προϊόντων και League Pass
Επιπροσθέτως, αξίζει να γίνει και μια αναφορά στην επίσημη σελίδα πώλησης προϊόντων του NBA, το NBAStore.com. Και σε αυτόν τον τομέα, το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη κυριαρχεί, καθώς οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 25%, με δεδομένη την υπέρογκη δημοφιλία των σταρ της λίγκας αλλά και του διαμετρήματος των ομάδων σε παναμερικανικό και παγκόσμιο στερέωμα.
Τέλος, οι συνδρομητές του League Pass, δηλαδή της επίσημης online πλατφόρμας προβολής όλων των αγώνων του NBA, αυξήθηκαν κατά 63% παγκοσμίως, με το ενδιαφέρον γύρω από τον “μαγικό” κόσμο να φθάνει στο peak του!
Πηγή: http://www.nba.com/article/2018/04/12/nba-breaks-attendance-record-fourth-straight-year