Το NBA επιχειρεί συνεχώς να εξαπλωθεί στα πέρατα του πλανήτη και να αυξήσει τη δημοτικότητα και τα έσοδά του. Βάσει της τελευταίας συμφωνίας, η ασιατική “επιδρομή” του κορυφαίου πρωταθλήματος στον πλανήτη συνεχίζεται, καθώς το NBA έκλεισε ένα απίθανο deal με την ιαπωνική εταιρεία, Rakuten.
Συγκεκριμένα, βάσει του ρεπορτάζ της USA Today και του Σαμ Έιμικ, το NBA συμφώνησε με τη Rakuten για την αποκλειστική διανομή των online δικαιωμάτων των αγώνων στην Ιαπωνία και τα χρήματα που αναμένεται να λάβει η λίγκα από την πολυετή συμφωνία αγγίζουν τα 225 εκατομμύρια δολάρια!
Εντός της ημέρας, ο κομισάριος του NBA, Άνταμ Σίλβερ θα συναντηθεί με τον CEO της Rakuten, Χιρόσι Μικιτάνι στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, ώστε να ανακοινώσουν κι επίσημα τη συμφωνία.
Η Rakuten έχει περίπου 900 εκατομμύρια χρήστες και συμπεριλαμβάνεται στη λίστα του Forbes, σχετικά με τις 30 πιο πρωτοποριακές εταιρίες του πλανήτη, από το 2012 κι έπειτα. Χάρη σε αυτή, οι Ιάπωνες φανς του NBA (και μέλη της Rakuten) θα μπορούν να παρακολουθούν live παιχνίδια μέσω του NBA.com, του NBA App αλλά και της Rakuten Tv, μέσω, φυσικά, του NBA League Pass.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Rakuten μπήκε στη “ζωή” των φίλων του NBA πριν από μερικές ημέρες, καθώς αποκαλύφθηκε ότι θα είναι ο χορηγός στο αριστερό πέτο της φανέλας των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς.