Η διοίκηση του Παναθηναϊκού παρουσίασε και επίσημα την συνεργασία της με την εταιρεία Electroholic σε επίσημη συνέντευξη τύπου, που πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι (2/11).
Το “παρών” έδωσαν ο εμπορικός διευθυντής του “τριφυλλιού” Αριστείδης Χριστόπουλος, ο εμπορικός διευθυντής της Electroholic, Ευάγγελος Βίδος και από τους αθλητές του Παναθηναϊκού ο Αντώνης Φώτσης.
Αρχικά τον λόγο πήρε ο Αριστείδης Χριστόπουλος και ανέφερε, “Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός αυτή η συνεργασία, πρόκειται για μια ελληνική, νέα αλλά αναπτυσσόμενη εταιρία, έχει εδραιωθεί στην ελληνική αγορά. Εμείς σαν Παναθηναϊκός στηρίζουμε την ελληνική επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη. Η electroholic αποτελεί πλέον ένα δυνατό συμπαίκτη μας, ευχαριστώ πολύ τους κ.κ. Βίδο και Σιδηρόπουλου που μας επέλεξαν, για την πραγμάτωση αυτής της προσπάθειας”.
Σε ερώτηση για το τι είναι αυτό που “ηλεκτρίζει” τον Παναθηναϊκό στη συγκεκριμένη συνεργασία σχολίασε, “Για μας είναι σημαντικό να στηρίζουμε μια ελληνική επιχείρηση, αυτό μας “ηλεκτρίζει” αυτό μας αρέσει. Θέλουμε η εταιρία να γίνει ακόμα μεγαλύτερη μέσα από αυτή τη συνεργασία και στο μέλλον με νέες ενέργειες να κάνουμε ακόμα περισσότερα”.
Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο Ευάγγελος Βίδος. “Είναι μεγάλη η τιμή για εμάς που βρισκόμαστε εδώ. Είναι ένα τεράστιοάλμα για την εταιρεία. Η συνεργασία μας με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods αποτελεί για εμάς τον βέλτιστο τρόπο να αποδείξουμε στο κοινό μας ότι δεν κινούμαστε απλά με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του, αλλά και με στόχο να στηρίξουμε αξίες, ήθη και ιδανικά, τα οποία είναι ξεκάθαρα μέσα από την ομάδα, που χάρη στην αφοσίωσή της έχει καταφέρει να φτάσει στην κορυφή της Ευρώπης την τελευταία εικοσαετία.
Αν θα με ρωτούσε κάποιος με τι αθλητικές αξίες θα αντιπροσωπευόταν η εταιρεία μας θα έλεγα πως είναι τα ήθη οι αξίες και ο υγιής φανατισμός. Ότι ακριβώς πρεσβεύει και ο Παναθηναϊκός. Δε θέλουμε να μην είμαστε απλά κομμάτι της επιτυχίας αλλά να υπενθυμίσουμε σε όλους πως όσο νέος και αν είσαι μπορείς να πετύχεις τα πάντα”.
Για το γεγονός πως η εταιρεία ξεχωρίζει σε καιρούς κρίσης απάντησε, “Εκτός από την υψηλή ποιότητα που παρέχουμε έχουμε καταφέρει να έχουμε τις ανταγωνιστικότερες τιμές στην αγορά. Και μέσα σε δύο χρόνια να είμαστε στις κορυφαίες προτιμήσεις. Η είσοδός μας στον αθλητικό χώρο ήταν μια πάρα πολύ εύκολη απόφαση από τη στιγμή που στο τραπέζι έπεσε το όνομα του Παναθηναϊκού. Φυσικά και η μέχρι τώρα επιτυχία μας οφείλεται και στην ομάδα μας. Η ομάδα που έχουμε “χτίσει” και χαρακτηρίζεται από την εμπειρία την όρεξη και το πάθος. Είναι τα στατιστικά που φέρνουν τα αποτελέσματα”.
Τελευταίος πήρε τον λόγο ο Αντώνης Φώτσης και σχολίασε, “Αρχικά θα ήθελα να καλωσορίσω και εγώ από την πλευρά μου την Electroholic στην ομάδα μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή τη συνεργασία, αφού πρόκειται για μια ελληνική εταιρεία, η οποία μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να κάνει σημαντικά βήματα. Προσωπικά, επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι με τα ηλεκτρονικά και τα gadgets , γνωρίζω την Electroholic και χαίρομαι ότι μέσω του eshop της, του electroholic.gr, έχει εισέλθει δυναμικά τα τελευταία δύο χρόνια στην ελληνική αγορά. Εύχομαι μέσα από τη συνεργασία μας να γίνει και ευρύτερα γνωστή και αγαπητή στον κόσμο και εμείς νιώθουμε ιδιαίτερη ικανοποίηση να συνεργαζόμαστε με δυναμικούς χορηγούς. Είναι ωραίο να συνεργάζεσαι με ελληνική εταιρεία σήμερα που η τεχνολογία έχει μπει στη ζωή μας.”