Μετά την ενίσχυση του ρόστερ της ομάδας, ο Παναθηναϊκός δυναμώνει και εκτός παρκέ. Με ανακοίνωση της, η “πράσινη” ΚΑΕ γνωστοποίησε την έναρξη της συνεργασία της με την Accenture.
Αναλυτικά:
“Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός καλωσορίζει την Accenture στο δίκτυο των συνεργατών της ως Επίσημο Υποστηρικτή της ομάδας.
Δύο κορυφαία brands ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια συνεργασία στρατηγικής σημασίας και πάντα στο πλαίσιο της επιθυμίας της ΚΑΕ να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της νέας εποχής.
Μέσω της υπηρεσίας FRM (Fan Relationship Management) θα χτιστεί η βάση δεδομένων όπου με τα ειδικά μοντέλα ανάλυσης της Accenture η ΚΑΕ Παναθηναϊκός θα λαβει την απαραίτητη υποστήριξη ώστε να κατανοήσει περισσότερο το προφίλ και τις ανάγκες των φιλάθλων. Στη συνέχεια σε συνεργασία με την Accenture η ΚΑΕ θα υλοποιήσει το campaign management system της μέσω του οποίου θα προγραμματίζει στοχευμένες καμπάνιες για τους φιλάθλους της και θα σχεδιάσει το loyalty scheme για αυτούς.
Άλλωστε οι υψηλών προδιαγραφών παροχές και υπηρεσίες των φιλάθλων αποτελούν βασικό θεμέλιο για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Η Accenture είναι από τις μεγαλύτερες διεθνείς εταιρείες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, στρατηγικής, τεχνολογίας, digital και outsourcing. Απασχολεί πάνω από 358.000 συμβούλους, διαθέτει γραφεία σε 120 χώρες και κύκλο εργασιών στα $31 δις (οικονομικό έτος 2015).
Στην Ελλάδα απασχολεί πάνω από 500 συμβούλους. Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες Τηλεπικοινωνιών, Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών, Καταναλωτικών Προϊόντων, Λιανικής Πώλησης και Ενέργειας. Εξυπηρετεί κυρίως πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο, Βαλκάνια και Μέση Ανατολή”.