Η επίσημη σελίδα του Παναθηναϊκού στο facebook κατέλαβε την τρίτη θέση στην κατηγορία “Best Use of Social Media” στα πλαίσια των Social Media Awards 2014 που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη (30/10) στο “Κέντρο Αθηνών“, στα οποία η “πράσινη” ΚΑΕ εκπροσωπήθηκε από τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Social Media, Νικόλα Μπαρδάκη, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο.
Πρόκειται για τα βραβεία που διοργάνωσαν για δεύτερη χρονιά, το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και τα οποία αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
Ο Διευθυντής Λειτουργίας της ΚΑΕ, Ηλίας Κατσογιάννης, εξέφρασε την υπερηφάνεια του για τη μεγάλη ανταπόκριση που έχουν οι λογαριασμοί του “τριφυλλιού” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και για το γεγονός πως η δουλειά που γίνεται χαίρει αναγνώρισης:
“Τον Απρίλιο του 2011 η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, πρώτη από όλες τις ομάδες, παρουσίασε την επίσημη κοινότητά της στα social media με τη δημιουργία των επίσημων σελίδων στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter, αλλά και το επίσημο κανάλι στο YouTube. Στόχος ήταν να δημιουργήσουμε τα μέσα ώστε οι εκατοντάδες χιλιάδες φίλοι του “εξάστερου” να μπορούν να ενημερώνονται, να διασκεδάζουν και να δραστηριοποιούνται γύρω από θέματα της ομάδας. Επίσης πρώτοι δημιουργήσαμε επίσημο λογαριασμό στο linkedin, τονίζοντας και επιδεικνύοντας τo εταιρικό μας προφίλ.
Για την καλύτερη αξιοποίηση των μέσων, αναπτύξαμε καινοτόμες δράσεις και εφαρμογές ώστε να επιστρέφουμε μέρος της αγάπης και της στήριξής των φίλων μας, αλλά και για να αναπτύξουμε και την εμπορική δυναμική των σελίδων.
Είμαστε περήφανοι που τρία χρόνια μετά επιβραβεύονται οι προσπάθειές μας, όχι μόνο με τη συμμετοχή στην κοινότητά μας άνω των 350.000 φίλων, αλλά και με την κατάκτηση του βραβείου “Best Use of Social Media in Sports 2014”. Είναι δεδομένη η συνεχής προσπάθεια ανάπτυξης της ηλεκτρονικής μας κοινότητας”.