Υποψήφιος για το βραβείο του κορυφαίου τμήματος Μάρκετινγκ (2014 Devotion Marketing Awards) της Ευρωλίγκας, είναι ο Ολυμπιακός.
Οι “ερυθρόλευκοι” συναγωνίζονται για τη διάκριση με την Άλμπα Βερολίνου και τη Σάσκι Μπασκόνια. Ο νικητής θα ανακοινωθεί την Τετάρτη (04/07) στα πλαίσια της συνόδου για το Ευρωπαϊκό Μάρκετινγκ του Μπάσκετ.
Οι τρεις ομάδες επιλέχθηκαν με κριτήριο την συμβολή τους στην ανάπτυξη του μπάσκετ και των συμβόλων του, σε τοπικό ή διεθνές επίπεδο, μέσω διαφορετικών εμπορικών προγραμμάτων, χρήσης των ΜΜΕ και των σύγχρονων τεχνολογιών, και δραστηριοτήτων που βασίζονται στους φιλάθλους.
Η Άλμπα Βερολίνου ανέπτυξε μια επιτυχημένη στρατηγική διείσδυσης στην αγορά της Κίνας χρησιμοποιώντας διαφορετικές ιδέες (καμπ, σόσιαλ μίντια κ.α.). Η Άλμπα κατέκτησε την δεύτερη θέση στον διαγωνισμό της περασμένης σεζόν.
Ο Ολυμπιακός εγκαινίασε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης στην ομάδα. Πρόγραμμα που βασίζεται στον συνδυασμό των εμπορικών πλεονεκτημάτων, τις πωλήσεις των εισιτηρίων και της απόκτησης της ιδιότητας του μέλους του οργανισμού από τους φιλάθλους της ομάδας. Ο Ολυμπιακός την προηγούμενη αγωνιστική χρονιά κατέκτησε την τρίτη θέση στον διαγωνισμό.
Η Σάσκι Μπασκόνια βελτίωσε την στρατηγική του στο ίντερνετ χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες. Παρουσίασε μια ενημερωμένη ιστοσελίδα σε τρεις γλώσσες και παράλληλα δημιούργησε ένα κατάλογο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και μια εφαρμογή για κινητά.