Ο “πόλεμος” της March Madness ξεκινά αύριο (18/03) για ακόμη μία χρονιά με τους διεκδικητές του θρόνου να ρίχνονται στη μάχη έχοντας ένα στόχο: να φτάσουν μέχρι το τέλος του δρόμου! Πέρα από τις ομάδες, όμως, και οι εταιρείες αθλητικών ειδών δίνουν τη δική τους μάχη αυτές τις ημέρες.
Το τεράστιο ενδιαφέρον που υπάρχει, άλλωστε, για το NCAA και τα διαρκώς αυξανόμενα έσοδα που προκύπτουν από την Τρέλα του Μαρτίου δεν αφήνουν περιθώρια για χαλάρωση στις εταιρείες που ντύνουν τις εξήντα οκτώ (68) ομάδες του φετινού τουρνουά.
Η ιστοσελίδα sportingnews.com φρόντισε να πάει το bracket… ένα βήμα παραπέρα παρουσιάζοντας το χάρτη της March Madness μέσα από τα ονόματα των αθλητικών εταιρειών. Έτσι, έβαλε στη θέση των κολεγίων το σήμα της εταιρείας που τους εφοδιάζει με αθλητικό υλικό.
Τα αποτελέσματα δείχνουν καθολική υπεροχή της Nike/Jordan (45 ομάδες), με την Adidas (18) να βρίσκεται πολύ πίσω και τις Russell Athletic (4) και Under Armour (1) να… προσπαθούν με νύχια και με δόντια “να μπουν στο μάτι” των δύο “μεγάλων”.