Κεντρική Αρθρογράφοι Κογκαλίδης Σαρωτικές αλλαγές στον Ολυμπιακό

Σαρωτικές αλλαγές στον Ολυμπιακό

Οι «ερυθρόλευκοι» είναι αποφασισμένοι να τα αλλάξουν όλα. Τίποτα, σε λίγο καιρό, δεν θα θυμίζει την εικόνα που οι περισσότεροι φίλαθλοι έχουν στο μυαλό τους. Με σεβασμό στον παίκτη και προσεκτικές κινήσεις ουσίας, οι ιθύνοντες τον Ολυμπιακό προχωρούν σε αναδόμηση και… βαθύ λίφτινγκ, σε όλα τα επίπεδα.

Κατ’ αρχήν όσοι απόλαυσαν το CUBE (το τετράγωνο ταμπλό στο κέντρο του γηπέδου) στον αγώνα με τη Βαλένθια, δεν είδαν παρά το… 30% των δυνατοτήτων που έχει. Η εταιρία, η οποία έχει αναλάβει τη λειτουργία του εργάζεται νυχθημερόν και στον αγώνα με τη Ζενίτ θα έχει ανεβεί στο 50%. Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα υπόσχονται ότι σύντομα ο κόσμος θα… χαζεύει με τις δυνατότητες και τα εφέ που θα… τρέχουν.

Το λίφτινγκ θα γίνει σε όλους τους χώρους. Στη συνάντηση της Παρασκευής θα λειτουργήσει η νέα αίθουσα Τύπου, η οποία κι αυτή θα είναι στο 50%, με στόχο να γίνει απολύτως λειτουργική στο επόμενο εντός έδρας ματς. Η αίθουσα Τύπου μεταφέρθηκε σε έναν αναξιοποίητο πλην όμως ιστορικό χώρο, που ήταν το στούντιο στο Ευρωμπάσκετ του ’87. Η νέα αίθουσα θα είναι πλήρως αξιοποιήσιμη, οι κάμερες θα κουμπώνουν οι απευθείας με παροχές ήχου, ενώ οι δημοσιογράφοι θα έχουν χώρο για να εργαστούν, με έδρανα, wi-fi κι ό,τι απαιτούν οι σύγχρονες ανάγκες της δουλειάς μας.

Η αίθουσα VIP θα έχει καινούριες τηλεοράσεις, πατώματα, μεγάλα μπαρ, ενώ οι χορηγοί υγειονομικού ενδιαφέροντος θα προσφέρουν τα προϊόντα τους. Νέοι φωτισμοί, βαψίματα, ανανεωμένη εικόνα, για όσους έχουν πρόσβαση.

Στόχος των ανθρώπων του Ολυμπιακού, σε πλήρη συνεννόηση με τη νέα διοίκηση, είναι μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν να βλέπουν οι φίλαθλοι σε κάθε εντός έδρας και κάτι καινούριο, έτσι ώστε στο τέλος της χρονιάς το ΣΕΦ να είναι… άλλο γήπεδο. Αλλά μην νομίζετε ότι πρόκειται μόνο για κινήσεις εντυπωσιασμού. Αφήσαμε για το τέλος τις κινήσεις ουσίας.

Το παλιό παρκέ του McDonalds, που παλιότερα βρίσκονταν στην κεντρική σάλα, με έξοδα του Ολυμπιακού αναβαθμίστηκε και τοποθετήθηκε στο γήπεδο 5, εκεί που προπονείται και αγωνίζεται η αναπτυξιακή ομάδα, αλλά κι η… πρώτη ομάδα, όταν (για όποιον λόγο) δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το κυρίως γήπεδο. Με τα ειδικά ελατήρια που τοποθετήθηκαν, γίνεται απορρόφηση των κραδασμών, κάτι που εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο σημασία έχει για τους αθλούμενους.

Οι «ερυθρόλευκοι» έχει βάψει εξ αρχής το παρκέ, αφαιρώντας τα διαφημιστικά αυτοκόλλητα. Τόσο το σήμα του Ολυμπιακού, όσο και αυτό του κεντρικού χορηγού (BWIN) είναι βαμμένα κι έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος για τους παίκτες. Άλλωστε, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν πληρώσει ακριβά (με τον τραυματισμό του Χάκετ) τα αυτοκόλλητα, που η Ευρωλίγκα εσχάτως αποφάσισε να καταργηθούν.

Περισσότερα σχετικά άρθρα
Περισσότερα από Γιώργος Κογκαλίδης
Περισσότερα σε Κογκαλίδης

Δειτε επισης

H βαθμολογία της Ευρωλίγκα

Οι δύο ελληνικές ομάδες τα πήγαν πολύ καλά στη διαβολοβδομάδα και μέτρησαν 3 νίκες και 1 ή…