O Άρης έχει “βαριά” φανέλα και σπουδαία ιστορία, κάτι που στους “κίτρινους” επιθυμούν να εκμεταλλευτούν όσον αφορά την εξεύρεση χορηγιών. Ανάμεσα στους Χάρη Παπαγεωργίου και Δημήτρη Γουλιέλμο έχουν γίνει συζητήσεις για το θέμα του μάρκετινγκ καθώς είναι ένα ζήτημα που δίνουν μεγάλο βάρος στην ΚΑΕ.
Θέλουν να αξιοποιήσουν το τεράστιο brand name του Άρη το οποίο τις τελευταίες σεζόν αν μη τι άλλο δεν έχει εκμεταλλευτεί όπως θα έπρεπε, με κυριότερο παράδειγμα ότι δεν υπήρχε διαφήμιση στο κεντρικό μέρος της φανέλας (o Nίκος Λάσκαρης είχε “βάλει” ένα υψηλό αντίτιμο). Αυτό, μάλιστα, το θέμα του χορηγού στη φανέλα, είναι ένα θέμα που θα “δουλευτεί” με μεγάλη προσοχή από τα στελέχη του Άρη, με σκοπό να “έρθουν” έσοδα μέσα από την δυναμική που έχει το όνομα της ομάδας της Θεσσαλονίκης.