Κινητή διαφήμιση

Κωνσταντινούπολη, αποστολή
Η Turkish Airlines και η Ευρωλίγκα έχουν επενδύσει πολλά στη διαφήμιση και την προβολή του φάιναλ φορ που φιλοξενεί η Κωνσταντινούπολη.

Ένας από αυτούς είναι μέσω ενός μετακινούμενου ανοικτού λεωφορείου, το οποίο ήταν γεμάτο με μπάλες που χρησιμοποιούνται στη διοργάνωση. Όποιος, μάλιστα, μαντέψει σωστά των αριθμών των μπαλών, θα κερδίσει δύο αεροπορικά εισιτήρια για τον γύρο της Ευρώπης.

Το πούλμαν το πρωί βρισκόταν σε κεντρικό δρόμο της Πόλης, λίγο μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου στο Σιραγκάν Σαράι, και σίγουρα προσέλκυσε το ενδιαφέρον των περαστικών. Την ευκαιρία να συμμετέχουν στον διαγωνισμό και να κάνουν τη σωστή μαντεψιά έχουν όμως και όσοι επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.basketballsinthebus.com.

Περισσότερα σχετικά άρθρα
Περισσότερα από Λένα Καραλή
Περισσότερα σε  Κωνσταντινούπολη 2017

Δειτε επισης

Ο τελικός μέσα από τα μάτια των διαιτητών! (vid)

Η τεχνολογία έχει διεισδύσει βαθιά και στο άθλημα του μπάσκετ, κάτι που αποδεικνύεται περί…