Κεντρική Basket League Ρέθυμνο Το άγνωστο μάρκετινγκ (vid)

Το άγνωστο μάρκετινγκ (vid)

charis giannopoulos-rethimno

Ο Χάρης Γιαννόπουλος για ακόμα μία φορά δεν έδωσε βάρος  – στο blog του στον ΕΣΑΚΕ – στο επόμενο παιχνίδι του Ρεθύμνου. Αντίθετα, προτίμησε να αναφερθεί στον τομέα του μάρκετινγκ, ο οποίος είναι πολύ πίσω στην Ελλάδα σε σχέση με την Ισπανία.

Αναλυτικά όσα έγραψε:
“Δύο χρόνια πέρασα στην Ισπανία. Δύο αγωνιστικές χρονιές από τις οποίες πήρα πολλές εμπειρίες και βελτιώθηκα σαν μπασκετμπολίστας και σαν άνθρωπος. Η μεγαλύτερη διαφορά που εντόπισα στα δύο πρωταθλήματα είναι το άγνωστο στην Ελλάδα μάρκετινγκ.

Χρηματικά υπάρχουν διαφορές αλλά μειώνονται χρόνο με το χρόνο. Το πρωτάθλημά τους έχει τεράστια εμβέλεια, επειδή από τη Μανρέσα μέχρι την Ρεάλ Μαδρίτης οι ομάδες δίνουν βάρος στο μάρκετινγκ. Είτε αυτό είναι σόσιαλ μίντια, είτε είναι η ενίσχυση της μπουτίκ της ομάδας τους.

Φέτος βρίσκομαι σε μια ομάδα η οποία έχει κάνει σημαντική πρόοδο σε αυτό το κομμάτι. Πολλές οι αλλαγές, και πολλή δουλειά στο κομμάτι του μάρκετινγκ. Ένα μεγάλο βήμα για μία επαρχιακή ομάδα. Μια κίνηση όμως που κοιτάει μπροστά και θέλει να βελτιώσει την ήδη καλή εικόνα της ομάδας.

Η αλήθεια είναι πως θέλω να βλέπω το λογότυπο παντού. Είναι πολύ νωρίς ακόμα, μόλις λίγοι μήνες από αυτή τη μεγάλη αλλαγή, αλλά αυτή η ομάδα είναι ο εκπρόσωπος της μπασκετικής Κρήτης. Τα τελευταία χρόνια και κατά συνέπεια τα επόμενα, με έδρα πάντα το Ρέθυμνο, θα συνεχίζει να την εκπροσωπεί και το λογότυπο αυτό θα ταξιδεύει παντού. Ο συνειρμός είναι άμεσος κι είναι ευκαιρία να διαφημίσει το νησί και την πόλη ακόμα περισσότερο.

Μακάρι να δούμε κι άλλες τέτοιες αλλαγές και βελτιώσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι από πολλές ομάδες. Το μόνο που μένει είναι να τις στηρίξουμε και να απολαύσουμε το θέαμα που θα μας προσφέρουν”.

Περισσότερα σχετικά άρθρα
Περισσότερα από Γιάννης Αρμάος
Περισσότερα σε Ρέθυμνο

Δειτε επισης

Οριστικό! Στο τοπικό το Ρέθυμνο

Το Ρέθυμνο μετά την αποχώρηση του Κωστή Ζομπανάκη αποχώρησε από την Basket League, αλλά κα…