Το άνοιγμα του Παναθηναϊκού στην Κίνα ήταν εξαρχής το μεγάλο στοίχημα των “πρασίνων” το φετινό καλοκαίρι. Δεν είναι λίγο πράγμα, άλλωστε, να φέρνεις παίκτη από την ασιατική χώρα και να επενδύεις τόσα πολλά στο θέμα της προώθησης του ονόματος του τριφυλλιού. Τα πρώτα δείγματα γραφής που υπάρχουν, πάντως, από την Κίνα είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά.
Κι αυτό γιατί, όπως ανακοίνωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, περισσότεροι από 100.000 Κινέζοι είναι μέλη της επίσημης σελίδας των “πρασίνων” στο Sina Weibo (δίκτυο αντίστοιχο του Facebook).
Αναλυτικά:
“Η διείσδυση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην αγορά της Κίνας συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς! Μετά την υπογραφή σύμβασης συνεργασίας με μεγάλη εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας που εδρεύει στη Σαγκάη, την απόκτηση του Πινγκ Σανγκ, του πρώτου Κινέζου παίκτη που αγωνίζεται στην Ευρώπη, αλλά και το ταξίδι της ομάδας στη Φοσάν και το Πεκίνο, έρχεται και η αναγνώριση από το κοινό της ασιατικής χώρας.
Μέσα σε διάστημα τριών μηνών η επίσημη σελίδα του Παναθηναϊκού στο Sina Weibo (http://e.weibo.com/Panathinaikosbc), δίκτυο αντίστοιχο του Facebook, ξεπέρασε ήδη τους 100.000 fans! Πρόκειται για μία ακόμη απόδειξη πως η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα επεκτείνεται και στην Κίνα, ανοίγοντας νέους δρόμους στο μάρκετινγκ και την εμπορική ανάπτυξη”.