Τα αποκαλυπτήρια της νέας φανέλας του Παναθηναϊκού έγιναν… διαδικτυακά σήμερα το πρωί, ενώ σειρά θα πάρουν τα δια ζώσης συμπεράσματα το απόγευμα στο ΟΑΚΑ, οπότε και οι “πράσινοι” θα αντιμετωπίσουν την Αστάνα, σε ένα από τα τελευταία φιλικά τεστ που θα δώσουν πριν την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο Διευθυντής Marketing της “πράσινης” ΚΑΕ, Ηλίας Κατσογιάννης, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου για τις νέες εμφανίσεις τονίζοντας πως “ο Παναθηναϊκός λίγες μέρες πριν ξεκινήσει την προσπάθειά του για την κατάκτηση ακόμα τριών τίτλων σε Ελλάδα και Ευρώπη, έχει για άλλη μια σεζόν δίπλα του μια κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών, την Αdidas, που του προσφέρει εδώ και χρόνια τον πιο προηγμένο τεχνολογικά και σχεδιαστικά αθλητικό εξοπλισμό. Οι φετινές εμφανίσεις της ομάδας μας αποδεικνύουν ότι ο Παναθηναϊκός βρίσκεται από κάθε άποψη στην πρωτοπορία του μπάσκετ“.
Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της Adidas στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, Μαριάννα Ρεμπάπη, υποστήριξε: “Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με μία από τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης. Στόχος μας είναι πάντα να προσφέρουμε στον Παναθηναϊκό τον τελειότερο αθλητικό εξοπλισμό και αυτό κάνουμε και φέτος με τις νέες εμφανίσεις της ομάδας.
Ο Παναθηναϊκός ανήκει σε ένα μικρό κλαμπ ομάδων παγκοσμίως που χρησιμοποιούν την πιο προηγμένη εμφάνιση μπάσκετ της adidas, την NBA Revolution 30, η οποία είναι εμπνευσμένη από το NBA All-Star Game του 2013. Είμαστε σίγουροι πως με την NBA Revolution 30 ο Παναθηναϊκός θα έχει την καλύτερη δυνατή υποστήριξη για την επίτευξη των στόχων του και τη φετινή σεζόν”.
Οι καινοτόμες τεχνολογίες της adidas NBA Revolution 30
Η Adidas σχεδίασε και κατασκεύασε την NBA Revolution 30, την πιο προηγμένη τεχνολογικά εμφάνιση μπάσκετ που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο NBA All Star Game 2013, με σκοπό να ενισχύσει τις επιδόσεις των αθλητών στο γήπεδο. Η νέα εμφάνιση απορροφά την υγρασία 50% πιο γρήγορα σε σχέση με το παρελθόν, χάρη στη χρήση υφασμάτων τεχνολογίας ClimaCool. Επιπλέον, η Adidas μείωσε το βάρος της εμφάνισης κατά 35% χρησιμοποιώντας ελαφρύτερα υλικά, μεγιστοποιώντας έτσι την άνεση που απολαμβάνουν οι αθλητές κατά τη διάρκεια του αγώνα.